LF medewerkers gevraagd

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Beinsberger E
Kopman
Berichten: 727
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 23:47
Postcode: 3621
Locatie: Rekem
Contacteer:

LF medewerkers gevraagd

#1 Bericht door Beinsberger E »

Ik ben zelf al een paar jaar LF-medewerker en onderhoud de LF7 ven Kanne naar Thorn, als fietsliefhebber een plezante bezigheid.
De groep LF-medewerkers van vlaanderen is vrij omvangrijk en het zijn allemaal gemotiveerde mensen die we een maal per jaar terugzien op een peterdag georganiseerd door GroteRoutepaden en Toerisme Vlaanderen.
Nu laat Grote Routepaden weten dat ze op zoek zijn naar nieuwe LF-medewerkers:

LF1 Noordzee - Vlanderen Fietsroute
Van Sluis tot in Damme (9 km) West-Vlaanderen

LF5 Noordelijk trajekt Vlaanderen Fietsroute
Van Turnhout tot Lommel (44 km) Antwerpen / Limburg

LF6 Zuidelijk Trajekt Vlaanderen Fietsroute
Van Halle tot Geraardbergen (49 km) Vlaams Brabant / Oost-Vlaanderen

LF35 Kempen-Haspengouwroute
Van Baarle-Hertog tot Retie (35 km) Antwerpen
Van Diest tot St. Truiden (26 km) Vlaams-Brabant / Limburg

LF38 Dender - Waaslandroute
Van Klinge (grens) tot in Temse (24 km) Oost-Vlaanderen
Van Aalst tot Geraardsbergen (30 km) Oost-Vlaanderen

Ben je geintersseerd dan kan je kontakt op nemen met Reen Simoen LF-verantwoordelijke GroteRoutepaden
Mail; reen.simoen@groteroutepaden.be

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: LF medewerkers gevraagd

#2 Bericht door eeuwige reiziger »

Beinsberger E schreef:Ben je geintersseerd dan kan je kontakt op nemen met Reen Simoen LF-verantwoordelijke GroteRoutepaden
Mail; reen.simoen@groteroutepaden.be
Al enkele maanden geleden stuurde ik een mailtje, maar na twee mailtjes waarin me beloofd werd naar concrete afspraken heb ik verder niets meer gehoord. :(
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Beinsberger E
Kopman
Berichten: 727
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 23:47
Postcode: 3621
Locatie: Rekem
Contacteer:

Re: LF medewerkers gevraagd

#3 Bericht door Beinsberger E »

eeuwige reiziger schreef:
Beinsberger E schreef:Ben je geintersseerd dan kan je kontakt op nemen met Reen Simoen LF-verantwoordelijke GroteRoutepaden
Mail; reen.simoen@groteroutepaden.be
Al enkele maanden geleden stuurde ik een mailtje, maar na twee mailtjes waarin me beloofd werd naar concrete afspraken heb ik verder niets meer gehoord. :(
Dat kan kloppen, de vorige LF-verantwoordelijke is gestopt, Reen Simoen is pas aangenomen dus ik zou zeggen probeer eens opnieuw :roll:

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: LF medewerkers gevraagd

#4 Bericht door Wouter D »

ook ik had al mail uitgewisselt met zijn/haar voorgangers en beide zouden ervoor kijken, net mailtje gestuurd, eens zien of er nu meer interesse is :-)
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Beinsberger E
Kopman
Berichten: 727
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 23:47
Postcode: 3621
Locatie: Rekem
Contacteer:

Re: LF medewerkers gevraagd

#5 Bericht door Beinsberger E »

spruitje schreef:ook ik had al mail uitgewisselt met zijn/haar voorgangers en beide zouden ervoor kijken, net mailtje gestuurd, eens zien of er nu meer interesse is :-)
Het is te hopen, alle LF-medewerkers komen zaterdag samen in Molenheide, ik zie Reen daar voor de eerste keer zal zeker eens polsen of ze uw mailtje gekregen heeft. :?

Gebruikersavatar
Beinsberger E
Kopman
Berichten: 727
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 23:47
Postcode: 3621
Locatie: Rekem
Contacteer:

Re: LF medewerkers gevraagd

#6 Bericht door Beinsberger E »

Beinsberger E schreef:
spruitje schreef:ook ik had al mail uitgewisselt met zijn/haar voorgangers en beide zouden ervoor kijken, net mailtje gestuurd, eens zien of er nu meer interesse is :-)
Het is te hopen, alle LF-medewerkers komen zaterdag samen in Molenheide, ik zie Reen daar voor de eerste keer zal zeker eens polsen of ze uw mailtje gekregen heeft. :?
Had Reen een mailtje gestuurd, ze heeft jou mailtje vandaag beantwoord. :wink:

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: LF medewerkers gevraagd

#7 Bericht door Wouter D »

dat heeft ze inderdaad en ik heb toegezegd :-)
aangezien dat door de band maar twee maal per jaar is de route te rijden, en los hiervan een aantal 'interventies' per jaar om een paal en/of bordje te redden een omleiding te regelen of zo, dan vind ik dat lang niet zoveel werk als eerst gedacht,

ik ga het dus een kans geven :-)
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Beinsberger E
Kopman
Berichten: 727
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 23:47
Postcode: 3621
Locatie: Rekem
Contacteer:

Re: LF medewerkers gevraagd

#8 Bericht door Beinsberger E »

spruitje schreef:dat heeft ze inderdaad en ik heb toegezegd :-)
aangezien dat door de band maar twee maal per jaar is de route te rijden, en los hiervan een aantal 'interventies' per jaar om een paal en/of bordje te redden een omleiding te regelen of zo, dan vind ik dat lang niet zoveel werk als eerst gedacht,

ik ga het dus een kans geven :-)
Dat vind ik geweldig, het werk dat valt inderdaad mee, ik doe het ook wanneer ik eens tijd heb, soms is dat 2x soms 3x per jaar, ik fiets regelmatig stukken van het trajekt, en als ik dan toevallig iets opmerk dan noteer ik dat bij de volgende onderhoudsrit heb ik dan het nodige materiaal bij. :wink:

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: LF medewerkers gevraagd

#9 Bericht door Luc Willaert »

Als er in de omgeving van Oostende hulp nodig is wil ik dat wel doen

Luc

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: LF medewerkers gevraagd

#10 Bericht door eeuwige reiziger »

spruitje schreef:dat heeft ze inderdaad en ik heb toegezegd :-)
aangezien dat door de band maar twee maal per jaar is de route te rijden, en los hiervan een aantal 'interventies' per jaar om een paal en/of bordje te redden een omleiding te regelen of zo, dan vind ik dat lang niet zoveel werk als eerst gedacht,

ik ga het dus een kans geven :-)
Dag collega! :wink: Sedert gisteren ben ik, net als jij, ook bij de gelukkigen. \:D/ En zoals je al opmerkt, is het werk eigenlijk vrij beperkt. Eigenlijk komt het grotendeels op hetzelfde neer als mijn peterschap over een deel van het knooppuntennetwerk in mijn streek. In mijn geval heb ik dan nog het voordeel dat het op te volgen traject van de LF grotendeels samenvalt met mijn dagdagelijks woon-werktraject. Waar vindt men een medewerker die vier dagen per week zijn LF-route controleert? (Euh, dat klinkt waarschijnlijk nogal 'dikkenekachtig'. :oops: )
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Beinsberger E
Kopman
Berichten: 727
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 23:47
Postcode: 3621
Locatie: Rekem
Contacteer:

Re: LF medewerkers gevraagd

#11 Bericht door Beinsberger E »

eeuwige reiziger schreef:
spruitje schreef:dat heeft ze inderdaad en ik heb toegezegd :-)
aangezien dat door de band maar twee maal per jaar is de route te rijden, en los hiervan een aantal 'interventies' per jaar om een paal en/of bordje te redden een omleiding te regelen of zo, dan vind ik dat lang niet zoveel werk als eerst gedacht,

ik ga het dus een kans geven :-)
Dag collega! :wink: Sedert gisteren ben ik, net als jij, ook bij de gelukkigen. \:D/ En zoals je al opmerkt, is het werk eigenlijk vrij beperkt. Eigenlijk komt het grotendeels op hetzelfde neer als mijn peterschap over een deel van het knooppuntennetwerk in mijn streek. In mijn geval heb ik dan nog het voordeel dat het op te volgen traject van de LF grotendeels samenvalt met mijn dagdagelijks woon-werktraject. Waar vindt men een medewerker die vier dagen per week zijn LF-route controleert? (Euh, dat klinkt waarschijnlijk nogal 'dikkenekachtig'. :oops: )
Goed bezig ! welkom bij de club =D>

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

Re: LF medewerkers gevraagd

#12 Bericht door Edje »

eeuwige reiziger schreef:(Euh, dat klinkt waarschijnlijk nogal 'dikkenekachtig'. :oops: )
Als je het zelf zegt eeuwige, dan moeten we het nog gaan geloven :mrgreen: =D>
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: LF medewerkers gevraagd

#13 Bericht door eeuwige reiziger »

Edje schreef:Als je het zelf zegt eeuwige, dan moeten we het nog gaan geloven :mrgreen: =D>
Waarom denk je dat de Versatile zo'n groot 'hoofdgat' heeft? #-o :wink:
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Peter J
dokter
Berichten: 1278
Lid geworden op: di 10 nov 2009, 18:12
Postcode: 2620
Fiets: Velomobiel Milan GT MK II 0023
Locatie: Hemiksem
Contacteer:

Re: LF medewerkers gevraagd

#14 Bericht door Peter J »

eeuwige reiziger schreef:
Edje schreef:Als je het zelf zegt eeuwige, dan moeten we het nog gaan geloven :mrgreen: =D>
Waarom denk je dat de Versatile zo'n groot 'hoofdgat' heeft? #-o :wink:
"Nekgat" lijkt me dan een geschiktere omschrijving ER :wink: :lol: :twisted: :P
TE KOOP: HP Speedmachine FOR SALE - TE KOOP: Optima Baron FOR SALE

Plaats reactie