ligfietskledij

ligfietskledij zie ik wel zitten... onder voorbehoud

ik zal een korte set nemen
7
21%
ik zal een lange set nemen
2
6%
ik zal een korte en een lange set nemen
8
24%
reclame op de kledij maakt voor mij niet uit,
10
30%
geen andere tekeningen dan ons eigen logo op de kledij.
6
18%
 
Totaal aantal stemmen: 33

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
paulheyndrickx
catering
Berichten: 1524
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 10:12
Postcode: 9270
Fiets: Ice Sprint 26"+ Ice VTX
Locatie: Laarne
Contacteer:

Re: ligfietskledij

#16 Bericht door paulheyndrickx »

rik schreef:
wost schreef: Ik vind dat deze firmas dringend eens iets mogen terug doen bijvoorbeeld om te beginnen door ons te sponseren.
Da's nog geen slecht gedacht! 8)
Zeker, maar dan zonder vuile praat op mijn shirt.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: ligfietskledij

#17 Bericht door Wouter D »

dit is het bedrijf waarmee ik contact heb, http://www.mg-sports.be/" onclick="window.open(this.href);return false;

en op deze url kan je een paar afbeeldingen bekijken
http://picasaweb.google.be/110438949303 ... directlink" onclick="window.open(this.href);return false;
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: ligfietskledij

#18 Bericht door eeuwige reiziger »

Zijn er geen ligfiets- of velomobielfabrikanten die een beetje willen sponsoren? Of is dat setje al aan de goedkope kant? De enige fietskledij die ik heb, komt uit de Lidl en, eerlijk gezegd, daar ben ik tot op heden best tevreden over. Met merkfietskledij heb ik geen enkele ervaring, maar ik heb wel al altijd gevonden dat die best wel prijzig kan zijn.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: ligfietskledij

#19 Bericht door Wouter D »

eeuwige reiziger moet de volledige tread nog eens lezen, wie weet, komt hij dan wel te weten welke prijs eraan hangt :-)
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: ligfietskledij

#20 Bericht door eeuwige reiziger »

spruitje schreef:eeuwige reiziger moet de volledige tread nog eens lezen, wie weet, komt hij dan wel te weten welke prijs eraan hangt :-)
Euh... Dat bedoel ik niet. Wel: zijn die prijzen nu aan de lage kant (mede door de al aanwezige publiciteit van een bedrijf) of niet in vergelijking tot andere (merk)kledij? Ik ben immers niet echt thuis in de prijzen van fietskledij.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: ligfietskledij

#21 Bericht door Wouter D »

hun prijzen zijn incl hun reclame.

volgens mij liggen die prijzen nogal laag, als ge bij vaneyck kijkt bij lange fietsbroeken dan kom je makkelijk aan 100 euro af hoger uit.
trui met lange mouwen mag je ook al snel 80 euro rekenen.

het is nu natuurlijk wel afwachten voor de kwaliteit

en in hoeverre hier ruimte is voor ons eigen logo

ik heb alvast een lange set voor mezelf besteld, hopelijk kunnen ze er eentje zonder zeem leveren, en anders zwier ik die zeem er zelf wel uit :-)
zakken op de rug vind ik niet zo storend, alleen dat ik er niets aan heb :-)

maar dan kunnen we al eens zien naar de materie waaruit deze kledij is gemaakt
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: ligfietskledij

#22 Bericht door eeuwige reiziger »

spruitje schreef: ik heb alvast een lange set voor mezelf besteld, hopelijk kunnen ze er eentje zonder zeem leveren, en anders zwier ik die zeem er zelf wel uit :-)
zakken op de rug vind ik niet zo storend, alleen dat ik er niets aan heb :-)
Nu wil ik niet moeilijk doen, maar had Ed voor de fietskledij van de LiLi's niet kunnen bedingen dat de zakken vooraan werden genaaid en dat er geen zeem was? Of zat er een ander prijskaartje aan vast?
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: ligfietskledij

#23 Bericht door Wouter D »

eeuwige leest niet goed of ik kan het niet uitleggen, :x :cry:

ik heb een set besteld zodat we de materie kunnen bekijken

voor een set gaan ze niet de zakken vooraan zetten en het zeem eruit laten,
voor 20 sets onafhankelijk van lang/kort of kleur kunnen de zakken wel vooraan en kunnen de broeks wél zonder zeem geleverd worden
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: ligfietskledij

#24 Bericht door eeuwige reiziger »

spruitje schreef:eeuwige leest niet goed of ik kan het niet uitleggen, :x :cry:

ik heb een set besteld zodat we de materie kunnen bekijken

voor een set gaan ze niet de zakken vooraan zetten en het zeem eruit laten,
voor 20 sets onafhankelijk van lang/kort of kleur kunnen de zakken wel vooraan en kunnen de broeks wél zonder zeem geleverd worden
Aaaaaaaaaaaaa! Nu dringt het door tot m'n hersencellen, moe als ze zijn van de voorbije septemberdagen... :mrgreen: :wink:
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

Re: ligfietskledij

#25 Bericht door Edje »

eeuwige, NOOD aan vakantie :mrgreen: :idea:
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
hmmm
Helper
Berichten: 350
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 9:56
Postcode: 3000
Contacteer:

Re: ligfietskledij

#26 Bericht door hmmm »

Als ik op die foto's de hoeveelheid reclame zie, bedank ik. Ik haal mijn fietskledij vooral bij 'decathlon' wat een erg goede prijs/kwaliteit verhouding heeft... zonder al teveel reclame en goedkoper of zelfde prijs dan deze set. En goede kwaliteit, heb maar een beperkt aantal fiets shirts/broeken die ik zo goed als dagelijks draag en even vaak was.

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: ligfietskledij

#27 Bericht door eeuwige reiziger »

Edje schreef:eeuwige, NOOD aan vakantie :mrgreen: :idea:
Enof! We hebben echter goede moed: we zijn alweer een paar dagen dichter bij de grote vakantie! 8) :oops: :wink:
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Re: ligfietskledij

#28 Bericht door slangetje »

Evert schreef:Als ik op die foto's de hoeveelheid reclame zie, bedank ik. Ik haal mijn fietskledij vooral bij 'decathlon' wat een erg goede prijs/kwaliteit verhouding heeft... zonder al teveel reclame en goedkoper of zelfde prijs dan deze set. En goede kwaliteit, heb maar een beperkt aantal fiets shirts/broeken die ik zo goed als dagelijks draag en even vaak was.
Heb me eerlijk gezegd al dezelfde bedenking gemaakt. Dus ben even bij Decathlon langsgelopen. Het is idd goedkoper en als je club-truitjes wilt, kan je mss vragen of de sponserende firma betaalt voor de druk van hem en van GL.
Alleen gaat decathlon iets willen (laten) maken op onze vraag (sommige met zeem, andere zonder, zakken vooraan, ...)?

Toch zijn er volgens mij goedkopere oplossingen. Tel hoeveel leden er (sportivak) lidgeld betaalden dit jaar en zoek iemand die ons dat aantal setjes schenkt. Lidgeld betalen in januari (bvb) = gratis setje extra tegen maart of zo, of denk je nu echt dat al die zondagsteroristen zelf hun setje moeten kopen om in 'uniform' te zijn?
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

Gebruikersavatar
bicky
General Manager
Berichten: 3853
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 10:34
Postcode: 8700
Fiets: ligfietsen, roeifiets, kickbike, ....
Locatie: Tielt (wst-vl)
Velomobiel: Mango+ (2011)
Contacteer:

Re: ligfietskledij

#29 Bericht door bicky »

dat al die zondagsteroristen zelf hun setje moeten kopen om in 'uniform' te zijn?
in mijn vader zijn fietsclub is er een verplicht aan te kopen kledingpakket.
Zal de prijs keer navragen, maar dacht dat het tegen de 200€ lag.

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: ligfietskledij

#30 Bericht door eeuwige reiziger »

bicky schreef: in mijn vader zijn fietsclub is er een verplicht aan te kopen kledingpakket.
Zal de prijs keer navragen, maar dacht dat het tegen de 200€ lag.
Inderdaad, de meeste huishoudelijke reglementen van WTC's schrijven voor dat de aangenomen kledinglijn door alle leden moet worden gedragen. Alleen gaat nog alleen de zon voor niets op. Bij alle clubs waarvan ik leden ken, is het kledingpakket te betalen. Bij de een al meer dan bij de andere. WTC Kruiskerke hier in de buurt is bijvoorbeeld bekend omwille van zijn goedkoop, maar toch degelijk kledingpakket. Ik vermoed dat ze enkele sponsors hebben die diep in de geldbeugel tasten.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Plaats reactie