ligfietskledij

ligfietskledij zie ik wel zitten... onder voorbehoud

ik zal een korte set nemen
7
21%
ik zal een lange set nemen
2
6%
ik zal een korte en een lange set nemen
8
24%
reclame op de kledij maakt voor mij niet uit,
10
30%
geen andere tekeningen dan ons eigen logo op de kledij.
6
18%
 
Totaal aantal stemmen: 33

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Re: ligfietskledij

#61 Bericht door slangetje »

rik schreef:En dan kan je waarschijnlijk gaan zoeken naar het logo van de gentseliggers... #-o
In 't groot op de rug? :twisted:
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: ligfietskledij

#62 Bericht door eeuwige reiziger »

spruitje schreef:als er iemand bedrijven kent die een beetje willen sponsoren, laat het gerust weten,

we zijn ergens mee bezig
Waarom niet de velomobiel- en ligfietsfabrikanten contacteren?
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
ward
Helper
Berichten: 363
Lid geworden op: wo 04 aug 2010, 16:19
Postcode: 9190
Contacteer:

Re: ligfietskledij

#63 Bericht door ward »

Waarom vraagt ge het niet eens aan die fietswinkel van Profile Cornelis in Oostburg tegen Sluis die verkoopt toch ook ligfietsen M5, optima, sinner, en challege volgens mij heeft die ooit al eens shirts gegeven in verband met sluis Boulogne Sluis, wie weet heeft die mens daar wel oren naar.
Een nee hebt ge en een ja kunt ge krijgen :lol:

ward

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: ligfietskledij

#64 Bericht door eeuwige reiziger »

ward schreef:Waarom vraagt ge het niet eens aan die fietswinkel van Profile Cornelis in Oostburg tegen Sluis die verkoopt toch ook ligfietsen M5, optima, sinner, en challege volgens mij heeft die ooit al eens shirts gegeven in verband met sluis Boulogne Sluis, wie weet heeft die mens daar wel oren naar.
Een nee hebt ge en een ja kunt ge krijgen :lol:
Bij Cornelis staan ligfietsen al lang niet meer in de etalage; hoogstens staat er nog eentje in het atelier dat als afdankertje de deur uitgaat. De hoofdverkoop haalt hij tegenwoordig uit toerfietsen en fietsen met trapondersteuning. Wel blijft Cornelis mijn reguliere fietsboer, want de man heeft nu eenmaal kennis van zaken.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
ward
Helper
Berichten: 363
Lid geworden op: wo 04 aug 2010, 16:19
Postcode: 9190
Contacteer:

Re: ligfietskledij

#65 Bericht door ward »

eeuwige reiziger schreef:
Bij Cornelis staan ligfietsen al lang niet meer in de etalage; hoogstens staat er nog eentje in het atelier dat als afdankertje de deur uitgaat. De hoofdverkoop haalt hij tegenwoordig uit toerfietsen en fietsen met trapondersteuning. Wel blijft Cornelis mijn reguliere fietsboer, want de man heeft nu eenmaal kennis van zaken.
Ik moet daar binnenkort toch eens zijn als ik het niet vergeet ga ik hem daar toch eens over aanspreken.
Alhoewel ik denk eerlijk gezegd dat ik wel bot zal vangen maar toch, je weet maar nooit :lol:

ward

Plaats reactie