Gentseliggers shirts

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
ward
Helper
Berichten: 363
Lid geworden op: wo 04 aug 2010, 16:19
Postcode: 9190
Contacteer:

Gentseliggers shirts

#1 Bericht door ward »

Misschien staat onderwerp hier niet op zijn plaats ik weet het niet, maar bestaan er geen truitjes of shirts of polo's met het logo en naam op van de Gentseliggers :?:


ward

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: Gentseliggers shirts

#2 Bericht door eeuwige reiziger »

ward schreef:Misschien staat onderwerp hier niet op zijn plaats ik weet het niet, maar bestaan er geen truitjes of shirts of polo's met het logo en naam op van de Gentseliggers :?:


ward
Ja, die bestonden: grijze t-shirts met vooraan het logo en het webadres. Wouter (spruitje) heeft jaren geleden er een hele collectie van laten maken. Ik draag die meestal bij een toertocht. Voor zover ik weet, zijn die evenwel allemaal uitverkocht. Nu bestaan er gele 't-hemdjes' gesponsord door G-force, maar die zijn bedoeld als teken van waardering voor wie een GL-toertocht inricht.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
ward
Helper
Berichten: 363
Lid geworden op: wo 04 aug 2010, 16:19
Postcode: 9190
Contacteer:

Re: Gentseliggers shirts

#3 Bericht door ward »

Oké bedankt vind het wel spijtig dat er geen meer te krijgen zijn :(

ward

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: Gentseliggers shirts

#4 Bericht door Wouter D »

ward, ik heb je een mailtje gestuurd, indien XL je maat is, heb jij de eerste keus, anders mag iemand anders zich aanmelden voor deze t-shirts


als er iemand is die graag t-shirts XL draagt die wel al gedragen zijn, maar te klein voor de huidige drager, dan waag ik het erop, ik heb er hier wel enkele liggen in maat XL (niet deze waarvan sprake in mail aan ward). ik heb nl maat XXL en ben niet van de magerste, dus XL is eigenlijk beetje te klein voor mij, maar kan ze lijk niet wegsmijten. alee goed, als niemand ze wil, ga ik zel zelf wel verslijten hoor :-) of ik stuur ze naar de negertjes
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

Re: Gentseliggers shirts

#5 Bericht door Edje »

poetslappeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuu
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: Gentseliggers shirts

#6 Bericht door Wouter D »

dat heb ik met hele zakken op mijn werk
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: Gentseliggers shirts

#7 Bericht door Wouter D »

ik heb twee asgrijze tshirts XL in de aanbieding, gratis natuurlijk
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Re: Gentseliggers shirts

#8 Bericht door slangetje »

wil wel eentje (en als niemand kandidaat is, mag je ze alle 2 meebrengen) :-)
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

Gebruikersavatar
CapoJan
General Manager
Berichten: 2568
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 12:53
Postcode: 9050
Fiets: Flevobike E-Orca + Thorax eTangens
Locatie: Gent (Gentbrugge)
Velomobiel: Flevobike E-Orca 201
Contacteer:

Re: Gentseliggers shirts

#9 Bericht door CapoJan »

Als je denkt dat die niet veel te groot zijn voor mij, dan ben ik ook wel kandidaat.
Flevobike E-Orca - Thorax eTangens - Nazca ePaseo
http://metdefietsonderweg.blogspot.com

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: Gentseliggers shirts

#10 Bericht door Wouter D »

capojan, ik zal er ene meebrengen als wij eens samen gaan toeren, dan kan je em eens passen

slangetje: die ene is al gereserveerd voor je, help mij er aan herinneren als wij elkaar eens ergens moeten treffen bij een tocht of zo
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

genieters

Re: Gentseliggers shirts

#11 Bericht door genieters »

Waarom worden er geen nieuwe gemaakt in een stof die het zweet van onze afstoot?
Kost maar iets meer, maar je kan ze aan doen bij iedere rit.
Tip:
Truitje die niet nat blijven met op de zij kan van de ruk zakje voor ...
En op de borst of buik????
maw: maak er welke we dagelijk graag aan hebben, de veel fietsers zullen er graag 2 bestellen.
Zo heeft dit forum een euro in kas om dit te laten draaien, kost ook geld.

Greets.

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: Gentseliggers shirts

#12 Bericht door eeuwige reiziger »

genieters schreef:Waarom worden er geen nieuwe gemaakt in een stof die het zweet van onze afstoot?
Kost maar iets meer, maar je kan ze aan doen bij iedere rit.
Tip:
Truitje die niet nat blijven met op de zij kan van de ruk zakje voor ...
En op de borst of buik????
maw: maak er welke we dagelijk graag aan hebben, de veel fietsers zullen er graag 2 bestellen.
Zo heeft dit forum een euro in kas om dit te laten draaien, kost ook geld.
Dan spreken we natuurlijk niet meer over t-shirts, maar over fietskledij. Indertijd heeft Wouter dat al eens aangeboden, maar daar is toen maar weinig weerklank op gekomen. Misschien kunnen we het idee nu wel eens hernemen, ook al omdat ze in Limburg ondertussen het goede voorbeeld hebben gegeven. Alleen moet er dan natuurlijk genoeg animo voor die aankoop zijn. Hoe hoger het aantal, hoe goedkoper natuurlijk. Ook sponsors kunnen een duitje in de zak doen (er zijn toch wel enkele mogelijke firma's die in aanmerking komen, Wouter!).
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: Gentseliggers shirts

#13 Bericht door Wouter D »

wouter zal er zich nog wel een keer mee bezighouden,
ik kan dat evt via zelfde firma als van de limburgers doen, zal er gelijk een polletje aan vast hangen.

betreft t-shirts

ik heb de merendeel van de initiatiefnemers beloond met een nieuw t-shirt van gentse liggers die we via G-force hebben gekregen,

op het eind van het jaar ga ik de resterende t-shirt tegen dumpingsprijzen (per opbod?? :twisted: ) verkopen voor een duit in ons zakje :)

nu in het verleden is meermaals gebleken dat iedereen interesse heeft in fietskledij, tot ze de prijs zien, dat velen de prijs zo laag mogelijk willen houden maar daarentegen niet bereid zijn met logo's van sponsors rond te rijden op hun kledij...
ik zelf heb daar mijn conclusies uit getrokken: Ligfietsers zijn stuk voor stuk (mezelf incluus) exclusievelingen: het is dan ook zeer moeilijk om voor alle liggers goed te doen.

maar goed, we zullen nog maals en gezamelijk project uitwerken.

ik heb vroeger wel eens een pakket gekocht met sponsoring op. koste 150 euro voor volgende stukken
korte broek met zeem
lange thermobroek zonder zeem
shirt korte mouw
thermovest lange mouw
regenvest lange mouw
drinkbus

als je deze kledij zonder sponsering gaat kopen in de winkel mag je al gelukkig zijn als je ze vind voor een totaalprijs van het dubbele.
maar goed, ik weet niet of ik dat bedrijf warm kan maken voor een gelijkaardig aanbod en des te minder weet ik of ik jullie dat warm kan voor maken.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

Re: Gentseliggers shirts

#14 Bericht door Edje »

Het is zoals hierboven vermeld

Goede fietskledij kost een aardige som, met de limburgseliggers hebben we er laten maken met een 11 stuks truitjes met korte mouwen kom je om en bij de 40 €, lange mouw per 4 stuks ga je snel naar het dubbele.

wetend dat de gentseliggers een grotere bestelling kunnen plaatsen indien er interesse voor is kan je misschien op 5 € minder rekenen. Wat je ook moet weten is dat er bij ons 100 € ontwerpkosten inzitten die je moet delen door 30 kledingstukken.

Mijn set truitje zonder mouwen, 2 x truitje met mouwen, 2 x kortebroek, één trui langemouwen (gewatteerd) en een lange broek(gewatteerd) (broeken met zeem) koste mij 486 €

Hiermee hebben jullie een idee.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
bicky
General Manager
Berichten: 3860
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 10:34
Postcode: 8700
Fiets: ligfietsen, roeifiets, kickbike, ....
Locatie: Tielt (wst-vl)
Velomobiel: Mango+ (2011)
Contacteer:

Re: Gentseliggers shirts

#15 Bericht door bicky »

ik heb vroeger wel eens een pakket gekocht met sponsoring op. koste 150 euro voor volgende stukken
korte broek met zeem
lange thermobroek zonder zeem
shirt korte mouw
thermovest lange mouw
regenvest lange mouw
drinkbus
150€ vind ik geen verkeerde prijs voor deze fietsset. maar deze is dan wel voor gewone fietsen.
Zeemvellen hebben we niet nodig, en zakjes op de rug al evenmin.
Dus da wordt geen massaproductie vrees ik.
Ik ben alvast bereid te betalen voor deftige kledij

Het zou mooi zijn om beetje gelijkstemmig gekleed te zijn op een fietstocht.
georganiseerde tochten zijn de beste reclame voor ligfietsen en gentseliggers.
En reclame moet er zijn, want hoe meer leden, hoe meer fietstochten en hoe meer plezier.

Plaats reactie