Gentseliggers shirts

Bericht
Auteur
eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: Gentseliggers shirts

#16 Bericht door eeuwige reiziger »

spruitje schreef:nu in het verleden is meermaals gebleken dat iedereen interesse heeft in fietskledij, tot ze de prijs zien, dat velen de prijs zo laag mogelijk willen houden maar daarentegen niet bereid zijn met logo's van sponsors rond te rijden op hun kledij...
ik zelf heb daar mijn conclusies uit getrokken: Ligfietsers zijn stuk voor stuk (mezelf incluus) exclusievelingen: het is dan ook zeer moeilijk om voor alle liggers goed te doen.
Ik zal ook maar eens orakelen en het hoge woord voeren (net zoals gisteren op de toertocht... de LaWAW :mrgreen: aldus spruitje). Ligfietsers zijn inderdaad individualisten. We komen meestal langs eigen paden tot het ligfietsgebeuren, zijn en blijven heel kritische mensen en hebben zo onze eigen agenda. In ieder geval herken ik me daar wel in, al vind ik dat zelf niet altijd positief.

Mij laat het me echter volkomen koud met welk(e) sponsorlogo('s) ik op de fietskledij rondrij. Mij kan het echt gestolen worden. Desnoods rij ik met logo's rond van alle velomobielproducenten. Als fietskledij daardoor wat flinke duiten goedkoper wordt, mij echt niet gelaten. Allemaal euro's die dan besteed kunnen worden aan andere zaken (of gewoon in de sok gestopt tot het oorlog wordt...).
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Re: Gentseliggers shirts

#17 Bericht door slangetje »

ik kleed ook meestal niet voor die prijs op de fiets (tenzij je decatlon gaat). Jammergenoeg zal het in vrouwenmoddel nog minder lukken en een gewoon T-shirt kan ik eventueel vermaken, maar fietskleren, daar heb je een speciaal stikmachine voor nodig.

Als ik zonder zeem en in vrouwenmodel kan krijgen, dan doe ik mee.
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

Re: Gentseliggers shirts

#18 Bericht door Edje »

Is mogelijk bij NODRUGS
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: Gentseliggers shirts

#19 Bericht door Wouter D »

ik heb nog drie nieuwe tshirts gentse liggers vorige generatie XL in de aanbieding, een daarvan is gereserveerd door slangetje, capojan heeft de zijne al gekregen.

dus in totaal nog twee t-shirts XL gratis en voor niets
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Ronnius
General Manager
Berichten: 3016
Lid geworden op: zo 24 jul 2011, 6:24
Postcode: 9040
Fiets: Grasshopper FX
Locatie: Sint Amandsberg
Contacteer:

Re: Gentseliggers shirts

#20 Bericht door Ronnius »

spruitje schreef:ik heb nog drie nieuwe tshirts gentse liggers vorige generatie XL in de aanbieding, een daarvan is gereserveerd door slangetje, capojan heeft de zijne al gekregen.

dus in totaal nog twee t-shirts XL gratis en voor niets
Heb je nog t-shirts liggen?
Een XL past me meestal wel.
--> liggend fietsen <--

Rijden met een Orca is een gele Karwij

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: Gentseliggers shirts

#21 Bericht door Wouter D »

nee voor zover ik weet niet, ik heb wel nog een paar fluohesjes over van het treffen dewelke ik graag verkoop voor de aankoop prijs (5 euro) om de kas aan te dikken. er zit daar wel een xl tussen,
als ik het goed heb, heb ik nog een L, een XL en een XXL over van die hesjes
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Ronnius
General Manager
Berichten: 3016
Lid geworden op: zo 24 jul 2011, 6:24
Postcode: 9040
Fiets: Grasshopper FX
Locatie: Sint Amandsberg
Contacteer:

Re: Gentseliggers shirts

#22 Bericht door Ronnius »

spruitje schreef:nee voor zover ik weet niet,
Ik denk dat er een scheel begint te zien. Zowat 5 keer naar de post datum gekeken en toen nog niet gezien dat het 2010 was ipv 2011. Maar wat wil je als je dyscalulie hebt en wat cijfers betreft soms enkel kan lezen wat je brein wil dat er staat.
--> liggend fietsen <--

Rijden met een Orca is een gele Karwij

Gebruikersavatar
NL-ligger
Public Relations
Berichten: 886
Lid geworden op: wo 21 sep 2011, 17:15
Postcode: 8244AM
Fiets: Quest
Contacteer:

Re: Gentseliggers shirts

#23 Bericht door NL-ligger »

Ronnius schreef:Maar wat wil je als je dyscalulie hebt en wat cijfers betreft soms enkel kan lezen wat je brein wil dat er staat.
Ha, gij ook. :(
http://quezzzt.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Ronnius
General Manager
Berichten: 3016
Lid geworden op: zo 24 jul 2011, 6:24
Postcode: 9040
Fiets: Grasshopper FX
Locatie: Sint Amandsberg
Contacteer:

Re: Gentseliggers shirts

#24 Bericht door Ronnius »

NL-ligger schreef:
Ronnius schreef:Maar wat wil je als je dyscalulie hebt en wat cijfers betreft soms enkel kan lezen wat je brein wil dat er staat.
Ha, gij ook. :(
Hij ook of wa? Gisteren op het werk nog een flater van jewelste begaan. 782 gelezen als 872. Pas na 4 uur ontdekt dat ik de cijfers weer eens door elkaar haalde. :-(
--> liggend fietsen <--

Rijden met een Orca is een gele Karwij

Plaats reactie