Vlaamse wielerfederaties

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

Re: Vlaamse wielerfederaties

#16 Bericht door Edje »

Antwoord en Arena sportievak.


hoi Eddy,
Betreffende lidmaatschap

Het kan geen kwaad dat een groepje zou aansluiten bij VWB. Bij een ongeval kan het uiteraard maar via 1 club (Sportievak of VWB) aangegeven worden.

Maar heeft het zin om dat te doen? Voor een halve euro per rit, als de meeste liggers er toch maar enkele doen per jaar?

Iets wat ik al van verschillende VWB leden hoorde is dat indien zij een fiets lenen om te testen dat ze verzekerd zijn, dit is ARENA haar antwoord daarop aangezien ze VWB en GL onder hun hoede hebben kennen ze de polis.

Dat van het brokken maken met de fiets van een ander, dat heb ik eens nagevraagd bij Arena en nergens in de polis, ook niet in die van de VWB zijn fietsen gedekt. Tenzij VWB nog ergens een extra dekking voorziet maar het zou me verbazen. Geen enkele sportverzekering zal dit dekken hoor.

Groeten,

Hilde
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

Re: Vlaamse wielerfederaties

#17 Bericht door Edje »

Heef t er ieman de volledige polis van VWB en eventueel de voorwaarden voor leden en clubs?
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
paulheyndrickx
catering
Berichten: 1524
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 10:12
Postcode: 9270
Fiets: Ice Sprint 26"+ Ice VTX
Locatie: Laarne
Contacteer:

Re: Vlaamse wielerfederaties

#18 Bericht door paulheyndrickx »

Edje schreef:Heef t er ieman de volledige polis van VWB en eventueel de voorwaarden voor leden en clubs?
Poli(e)s: http://www.vlaamsewielrijdersbond.be/co ... d.php?ID=5" onclick="window.open(this.href);return false;
Overige info ook op de vwb website.

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: Vlaamse wielerfederaties

#19 Bericht door eeuwige reiziger »

Edje schreef:Antwoord en Arena sportievak.
Wat concludeer je daar uit, Ed? Suggestie definitief opbergen?
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

Re: Vlaamse wielerfederaties

#20 Bericht door Edje »

Wat suggestie is, het is een manier om je te verzekeren, als daar een groepje moet ontstaan mag dat van """mij""" gebeuren, vraag nu niet om ook het werk op mij te nemen, Sportievak werkt gewoon soepel tot nu toe, maar ik ga niet iedereen verzekeren op 2-3-4 verschillende plaatsen, zij die er een voordeel in zien moeten het maar doen
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Plaats reactie