t-shirts en stickers

Plaats reactie

stickers mogen

witte/zwarte letters op transparante achtergrond zijn
16
80%
zwarte op witte achtergrond zijn
4
20%
 
Totaal aantal stemmen: 20

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

t-shirts en stickers

#1 Bericht door Wouter D »

wij hebben een lichting t-shirts ontvangen die wij voorbehouden voor initiatiefnemers van tochten, als de meeste zijn uitgedeeld, zet ik nog wel even een bericht op het forum voor de laatste stuks. aangezien er reclame voor g-force op staat ben ik niet zinnens ze te verkopen, of het ware dat g-force mij daar zelf zijn zegen voor geeft.


stickers: af en toe krijg ik de vraag of ik nog stickers heb van gentse liggers, wel nu heb ik van capojan een adres gekregen alwaar ik stickers relatief goeikoop kan laten drukken.
alleen vroeg ik me af of ze weer een transparante achtergrond moeten hebben (iets duurder) of gewoon zwart op witte achtergrond mogen zijn, ik start bij deze dus een polletje,

als de beslissing gevallen is en de bestelling doorgevoerd, post ik wel hoeveel ze kosten, ik wil in geen geval dezelfde prijs van 2.50 euro /st handhaven zoals bij vorige keer, als dat weer zoveel kost, laat ik geen stickers drukken;
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

#2 Bericht door slangetje »

Wouter, je staat precies alleen met het idee dat het op een witte achtergrond mag, kennelijk willen de meeste er wel iets meer voor geven...

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#3 Bericht door Wouter D »

ik ben voorlopig uitgegaan van de prijs, dewelke ik pas eind deze maand ontvang en wit ging ik uit van het voorbeeld van de fietsersbond, maar blijkt dat ik niet zo goed geinformeerd was, ze hebben er me intussen opgewezen dat hun achtergrond wit reflecterend is. misschien dat de liggers dat ook graag hebben,

het is ook vooral dat je niet te veel keuzes moet aanbieden, want anders kom je er nooit uit. of heb je dat nog niet gemerkt?
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
FrodoriC
pechvogel van de maand
Berichten: 674
Lid geworden op: vr 11 dec 2009, 17:55
Postcode: 9000
Fiets: WAW003
Locatie: Gent
Contacteer:

#4 Bericht door FrodoriC »

met transparente achtergrond heb je wel minder plaatsen waar je kan plakken :!: indien witte letters zie je die gewoonweg niet op lichte achtergronden, indien zwarte letters zie je die dus niet op donkere achtergronden.
het is misschien wat "fancy-er" maar het effect gaat soms (redelijk wat dus) verloren, terwijl zwart met witte achtergrond in het oog springt op gelijk wat, :arrow: het moet tenslotte toch opvallen?
(1)WAW003 (matzwart) *upgraded* new frame/red springs/wheels/driveline
(2)Challenge Hurricane (Groen)
(3)Tandemligfiets (ev. TE HUUR) (Lichtblauw) -moet weg-

Gebruikersavatar
GeertJ
Site Admin
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 22:25
Postcode: 9031
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Drongen
Contacteer:

#5 Bericht door GeertJ »

Ik geloof dat de vorige keer dat er stickers te verkrijgen waren, men kon kiezen tussen transparant met witte belettering en transparant met zwarte belettering, kon men dus kiezen wat het beste bij de fiets paste...

mss een idee om dat nu ook zo te doen?
Groeten
Geert
Challenge Taifun

Gebruikersavatar
Filip
chauffeur
Berichten: 1151
Lid geworden op: zo 11 sep 2005, 18:08
Postcode: 9032
Fiets: Challenge Fujin XS Sport
Locatie: Wondelgem (Gent)
Contacteer:

#6 Bericht door Filip »

FrodoriC schreef:met transparente achtergrond heb je wel minder plaatsen waar je kan plakken :!: indien witte letters zie je die gewoonweg niet op lichte achtergronden, indien zwarte letters zie je die dus niet op donkere achtergronden.
het is misschien wat "fancy-er" maar het effect gaat soms (redelijk wat dus) verloren, terwijl zwart met witte achtergrond in het oog springt op gelijk wat, :arrow: het moet tenslotte toch opvallen?
volledig mee akkoord

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#7 Bericht door Wouter D »

dat was toen de bedoeling van de transparante stickers, dat je enkel de letters zag. en het was ook daarom (denk ik) dat de meesten daarvoor gekozen hebben in de poll.

voor mij zou zwarte letters op wit reflecterende achtergrond ook zeer goed zijn, misschien zelfs beter
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

Re: t-shirts en stickers

#8 Bericht door Wouter D »

van de huidige lichting t-shirts heb ik er nog een tiental over,

ik wil die graag bedelen aan mensen die nog geen t-shirt hebben gekregen
ik heb nog 3 x XXL; 2 x XL en 5 x S

gelieven enkel via PB (privebericht) te reageren, kwestie van de juiste volgorde te kunnen aanhouden, één exemplaar per persoon om zoveel mogelijk mensen de kans te geven

kunnen bezorgt worden via post mits betaling verzendingskosten, of opgehaalt worden, of op een toertocht (via een andere deelnemer)... we komen er wel uit
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Plaats reactie