bloemken waard

Plaats reactie
Bericht
Auteur
traikiedirk
Neo Prof
Berichten: 184
Lid geworden op: do 01 mei 2008, 22:35
Postcode: 3020
Fiets: hp-scorpion (trike)
Locatie: Herent
Velomobiel: mango 2012
Contacteer:

bloemken waard

#1 Bericht door traikiedirk »

M'n trike heeft nu ruim 10200km. bleek dat de ketting toch wat door begon te hangen. Ik naar Roel van a-bikes. Ketting, casette en geleidingswieltjes dienden vervangen. Ik kocht het nodige bij Roel en zou alles zelf monteren. Alles ging redelijk vlot, moest naar roel terug want m'n casettesleutel pastte niet. Dat was door Roel in 5 min geflikt. Echter, terug thuis, bij het monteren van m'n achterwiel per ongeluk de versnellingsnaaf opengeprutst :oops: ja zeg, hoe doe je dat? Da's een ander paar mouwen, ik met hangende pootjes terug naar Roel. Hij kon er direkt niet aan beginnen maar ik kreeg een andere trike (challenge) ter vervanging mee.
Vandaag ben ik m'n trike terug gaan halen, hij rijdt als gesmeerd en de naaf is terug in orde. Hij rekende hier 20, je leest goed, 20€ voor. Wel, da's geen geld voor zo'n service en dat wou ik via deze toch eens laten weten. Ik had hem een fles wijn beloofd voor het lenen van z'n trike, had ik er twee mee gehad,hij had ze beide gekregen.
traikiedirk.

Gebruikersavatar
Jan.E
catering
Berichten: 1504
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 19:46
Postcode: 3520
Fiets: te veel fietsen om op te noemen
Locatie: Zonhoven
Contacteer:

#2 Bericht door Jan.E »

Ik ben daar zelf al een paar keer bandjes gaan halen en die gast komt bij mij heel professioneel over. Ik heb al verschillende malen zeer goede kritieken gehoord van die mens. Het mag inderdaad ook wel eens gezegd als het goed is.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#3 Bericht door Wouter D »

ik stuurde hem altijd een affiche van het treffen door, die hij naar verluid steeds ophing in zijn winkel. de weinige keren dat ik hem heb ontmoet, had ik er altijd een leuke babbel mee
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#4 Bericht door Edje »

Roel is toffe kerel, als je probleemke hebt zoek hij naar een oplossing, heb hem is in actie gezien met de jagwire kabels van mijn baron, maar een oplossing kwam uit de bus, en voor de limburgers is hij een goed alternatief voor Tim he.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
Jef
chauffeur
Berichten: 1188
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 20:50
Postcode: 2610
Fiets: Optima Lynx
Locatie: Wilrijk
Contacteer:

#5 Bericht door Jef »

Edje, Tim is geen alternatief meer. Gooi dat adres eens op deze topic. Kan handig zijn voor Antwerpenaars met ligfiets problemen.
Een optimist vergist zich evenveel als een pessimist, maar hij leeft gelukkiger.

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#6 Bericht door Edje »

Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Plaats reactie