Ledenvergadering Gentse liggers Zondag 15 november

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#46 Bericht door Edje »

Tom, dit klopt niet.

Sportievak verzekert de gentse liggers BA EN de leden individueel ook nog is BA en lichamelijk letsel, je bent lichamelijk verzekerd tijdens tochten van gentseliggers EN individuele strainingstochten.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#47 Bericht door Edje »

Duckjibepete schreef:Mr Baeten, je neemt me de woorden uit de mond. Vroeger werd er tenminste nog gefietst, nu is het een chatforum geworden :roll:
Tja Peter, ik zou begot niet weten hoe ik op een forum moet fietsen :twisted:
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#48 Bericht door Edje »

marksje schreef: Ik ga mij niet moeien in gans de discussie, ik zie wel waar het uitkomt, maar ge moet serieus blijven.
Geen enkele organisatie, noch de verzekering van die organisatie, gaat u dekken wanneer ge, als deelnemer, op de openbare weg, een verkeersovertreding begaat en hierdoor een ongeval veroorzaakt.
't Is niet omdat ge ergens lid van zijt of meedoet aan iets dat ge op de openbare weg zomaar "'t varken" (vergeef mij de beeldspraak :wink:) moogt gaan uithangen hé.
Markje, daarmee dat ieder lid ook een BA en lichamelijke verzekering krijgt En tevens de Gentseliggers een BA

Ingeval dat slaggetje op noemt zal de individuele verzekering tellen, indien die groep ergens een pand huurt om te overnachten en er kot schade aan dat gebouw door toedoen van iemand van de groep bv kok laat het water lopen en er is waterschade dan telt de BA van de Gentse liggers
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
tom peeters
Neo Prof
Berichten: 240
Lid geworden op: wo 25 mei 2005, 9:31
Postcode: 9100
Fiets: leiba
Locatie: sint-niklaas
Contacteer:

#49 Bericht door tom peeters »

Edje schreef:Tom, dit klopt niet.

Sportievak verzekert de gentse liggers BA EN de leden individueel ook nog is BA en lichamelijk letsel, je bent lichamelijk verzekerd tijdens tochten van gentseliggers EN individuele strainingstochten.
Ed, dank voor de toezending van de voorwaarden. Je hebt gelijk. Het gaat inderdaad om zowel een ongevallen- als een aansprakelijkheidsverzekering.
tom peeters

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#50 Bericht door Edje »

graag gedaan, blijkbaar nog veel twijfel over hierboven.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#51 Bericht door eeuwige reiziger »

Ed, kun je dit bericht ook plaatsen in de andere draden waar de nieuwe toerregeling werd "besproken" (om het eventjes eufemistisch uit te drukken... :roll: )?
Edje schreef: Sportievak verzekert de gentse liggers BA EN de leden individueel ook nog is BA en lichamelijk letsel, je bent lichamelijk verzekerd tijdens tochten van gentseliggers EN individuele strainingstochten.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
lieve
Kopman
Berichten: 591
Lid geworden op: wo 26 jan 2005, 23:01
Postcode: 9160

#52 Bericht door lieve »

ik wil niet stoken maar ons mag je schrappen bij de gentse liggers.
Eddy die heeft er al niets aan. En als we gaan fietsen is het voor 99 % in Nederland.
en we hebben geen zin voor te betalen voor vrienden te zien.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#53 Bericht door Wouter D »

jullie mogen nog steeds het forum bezoeken hoor, en jij rijd zelf nooit met de fiets, denk ik te verstaan; dan is het maar zo he; jammer maar helaas
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#54 Bericht door rik »

lieve schreef:ik wil niet stoken maar ons mag je schrappen bij de gentse liggers.
Eddy die heeft er al niets aan. En als we gaan fietsen is het voor 99 % in Nederland.
en we hebben geen zin voor te betalen voor vrienden te zien.
Ik denk dat je de bedoeling nog steeds niet goed begrijpt, en daarom wil ik het graag nog één keertje uitleggen:
Deze verzekering is er hoofdzakelijk gekomen om ervoor te zorgen dat de organisator(en) van een toertocht zich niet arm moeten betalen als er iets ernstigs gebeurt. Je hoeft dus helemaal niet te betalen om je vrienden te zien, maar wel om ervoor te zorgen dat ze niet in zeer ernstige problemen kunnen geraken. Edje heeft hemel en aarde bewogen om de premie zo laag mogelijk te houden.
Toegegeven, de kans dat er iets gebeurt is klein. Maar ze is er wel. Vraag het maar aan de mensen die het voorgehad hebben.
5 euro per jaar is peanuts om ervoor te zorgen dat je vrienden hun leven blijven behouden.
Ik zou jullie alvast graag terug zien op onze toertochten.
DF 269
Ice sprint1 26"

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#55 Bericht door eeuwige reiziger »

rik schreef:5 euro per jaar is peanuts om ervoor te zorgen dat je vrienden hun leven blijven behouden.
Ik zou jullie alvast graag terug zien op onze toertochten.
Vijf euro is gewoonweg niets. Ga je met vrienden een kroeg binnen, dan heb je in geen tijd veel meer uit je portemonnee gehaald. Ik vind die bijdrage dan ook niet het discussiëren waard. Met die verzekering van Sportievak hebben we iets degelijks in huis gehaald. Gewoon betalen en je gelukkig prijzen dat je daardoor je vrienden voor eventuele bijzonder onaangename zaken spaart.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#56 Bericht door Edje »

Wat laat gezien, maar toch even antwoorden;

Gentseliggers is BA verzekerd voor de ritten die onder hun georganiseerd worden.
Aangesloten leden zijn tijdens iedere trainingstocht BA verzekerd en lichamelijk letsel zelfs als ze zelf onderuit gaan.

Het probleem bij groepsverzekeringen is dat materiaal onderling nooit verzekerd is EN dat iedere deelnemer moet verzekerd zijn bij Arena. anders is de kans er dat de verzekering zich terug trekt. Nu een dag verzekering bieden zij ook aan MAAR dan moet je voor iedere rit 20 € betalen + 0,5 € per deelnemer. Dit is niet haalbaar.

De hpv verzekering is een BA verzekering voor HPV zonder extra's bij mijn weten.

Indien er nog steeds interesse is om aan te sluiten het kan op ieder moment en je bent verzekerd tot 31 december 2010
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Plaats reactie