een lidgeldjen

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#31 Bericht door Wouter D »

:!: idee :!:

awel, laten we verder het woord lidgeld vergeten en dan eens zien of we discussie kunnen afronden (of verder zetten) met het woord donaties: dan plaatsen we op de site van de gentse liggers of zo een excellachtig overzicht waaron elke donatie en elke uitgave wordt vermeldt.

we worden een vereniging zoals we al zijn, dus gewoon gezellig verder toeren zonder verplichtingen, forum voor iedereen vrij toegankelijk en zoverder.

het gedoneerde budget kunnen we dan onder meer gebruik om (genoeg) stocker en T-shirts te laten maken, al dan niet met sponsering hiervoor)
als we deze donatie dan dekken met 1sticker en T-shirt, indien meer gewenst te verkrijgen tegen zacht prijs dat alweer in de donatiespaarpot terecht komt, dan komen we er wel uit denk ik.

en op die manier blijft iedereen vrij in zijn doen en laten binnen en buiten de club. Wat denken jullie, is dat een beetje acceptabel?
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Brechtix
dokter
Berichten: 1329
Lid geworden op: vr 12 sep 2003, 12:05
Postcode: 9000
Fiets: EWAW, RAW, Milan,
Locatie: B-9000 Gent
Velomobiel: eWAW
Contacteer:

#32 Bericht door Brechtix »

Wouter, uw wijsheid is als een helder bergmeer.
“I have a simple measure right now for people – are you working on something that can change the world – yes or no."

Larry Page

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#33 Bericht door Wouter D »

ben ik dan zo doorzichtig??
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#34 Bericht door Ward De Meyer »

Patrick Pevenage schreef:.
En à propos, moet gezegd, de Belgische schooljeugd schoort wereldwijd het best op wiskundegebied.
Dat kan van mij toch niet gezegd worden hoor!!! :oops:
Optima Stinger EX met Aeropunt

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#35 Bericht door graddus »

Ward De Meyer schreef:
Patrick Pevenage schreef:.
En à propos, moet gezegd, de Belgische schooljeugd schoort wereldwijd het best op wiskundegebied.
Dat kan van mij toch niet gezegd worden hoor!!! :oops:
Vrees niet Ward, de spelling zou ook bovengemiddeld moeten zijn... :twisted:

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#36 Bericht door Ward De Meyer »

Dank voor het "klopje op de schouder" :wink:
Optima Stinger EX met Aeropunt

Bram
Junior
Berichten: 93
Lid geworden op: ma 06 dec 2004, 15:56
Postcode: 2300
Locatie: Turnhout
Contacteer:

#37 Bericht door Bram »

Ik wil mij niet moeien , jullie mogen doen wat jullie willen.
Maar ik denk dat wanneer je vrije donaties gaat doen, je problemen gaat krijgen. Je krijgt dan "goede" leden die veel geven en andere die dan minder geven. Ik denk dat dit tot discussie gaat leiden.
Dat is mijn idee.

alles gaat vaak goed, tot er geld bij te pas komt dan komen er vaak problemen.

Gentse liggers is een leuk initiatief, hopelijk hoeft dit niet te veranderen en kan het blijven zoals het is.

Frank II
Kopman
Berichten: 658
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 7:53
Postcode: 2160
Fiets: Challenge Fujin
Locatie: Wommelgem
Contacteer:

#38 Bericht door Frank II »

Bram for .... euhh wat was het ook weer?

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#39 Bericht door wost »

Leve donatie. EN wat goede en slechte leden betreft voor wie is dat een probleem? voor mij niet. Wie 20 T-shirts koopt is dan misschien ook beter lid? Of heeft geen wasmachine, of fietst te veel, of doet om de 3 weken de was bgij zijn moeder, of is te lui om te wassen, of wil gewoon sponseren en draagt altijd gentseliggersshirts,..

Wat we misschien kunnen doen is een roddelrubriek openen in de babbelhoek. :)
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#40 Bericht door Ward De Meyer »

wost schreef: Wat we misschien kunnen doen is een roddelrubriek openen in de babbelhoek. :)
Lijkt me wel wat... Het wordt hier precies spannender en spannender... Of heb ik da gevoel maar :? (tegenstrijdige meningen enzo)
We leven tenslotte toch in een democratie he
:D
Optima Stinger EX met Aeropunt

Gast

#41 Bericht door Gast »

Ik kan mij daar behoorlijk druk in maken. Verdomme toch.

WIE heeft ooit gezegd dat dit of dat moet. Er is mij geschreven dat Wim, die al het werk op zich moet nemen om deze site drijvend te houden, een cadeau verdient.
Daar ben ik meteen voor te vinden.

Iedereen zit hier te surfen en zijn mening te geven, en dat mag voor mij gratis zijn. Het MOET gratis blijven.
Maar als iemand mij, en mij persoonlijk, vraagt of er geen cadeau vanaf mag voor degene die zorgt dat wij kunnen onder mekaar spreken, dan ben ik meteen akkoord. Moet dit spannend zijn? Neen. Moet er een donatielijst zijn? Neen.
Dries geeft gratis sponsoring. Heeft hij dat ooit onder onze neus gewreven? Neen. Hij deed dat stilzwijgend. Hij wenst een gratis forum. Volledig akkoord en mijn hoogste hoogachting.

Willen de leden zelf iets geven. Ik wel. Maar niemand hoeft dit te weten.
En ik zal daar ook niemand over aanspreken. Iedereen doet zijn eigen goesting en niemand hoeft iets te doen.

Kortom, iedereen moet voor zichzelf uitmaken hoe waard dit forum hem is. Maar ik weet maar al te goed hoe waard de makers en de onderhouders van dit forum dit zijn. En als het mij dan iets kost, dan zal ik in 2005 op café een paar donkere trappisten minder drinken. Dat is het mij zeker waard!!

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#42 Bericht door wost »

Goed gezegd ik stop de discussie.
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#43 Bericht door Wouter D »

mjah, door mijn schuld, door mijn schuld, door mijn grote schuld.
had ik het antwoordje van renaat niet doorgestuurd, dan was deze discussie nooit op hang gekomen.

nee, ik wil niet dat jullie dat proberen goedmaken, en de diegenen die persee een donatie willen doen, zal eens kijken of ik de webmaster zijn rekeningnr heb :P.

ik hoop deze discussie hier snel te vergeten zenne, moet me zelfs in houden de hele historie niet te verwijderen van het forum,
die stickers en T-shirts gaan wel door, mor daar kunnen eventueel met een paar voorschieten en dan terugkrijgen als er eenmaal wa zijn he,

ik moe echt ne keer stoppen met nadenken en gewoon alles laten bollen... misschien komt het nog goed met me...

geeuw
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#44 Bericht door graddus »

Op tijd naar bed gaan kan natuurlijk ook helpen voorzitterd... Ga je mee fietsen straks?

Gast

#45 Bericht door Gast »

graddus schreef:
Ward De Meyer schreef:
Patrick Pevenage schreef:.
En à propos, moet gezegd, de Belgische schooljeugd schoort wereldwijd het best op wiskundegebied.
Dat kan van mij toch niet gezegd worden hoor!!! :oops:
Vrees niet Ward, de spelling zou ook bovengemiddeld moeten zijn... :twisted:
Ai, juist. Zag het eerst niet. Heb er ook een nacht moeten over slapen.

Gesloten