Foldertje Gentseliggers

Bericht
Auteur
rik
General Manager
Berichten: 3189
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

Foldertje Gentseliggers

#1 Bericht door rik »

Er zijn enkele mensen die (volgens mij toch) een goed voorstel gedaan hebben: waarom zouden we niet een aantal folders bij ligfietsdealers en op een aantal andere plaatsen uitdelen om de Gentseliggers wat meer bekendheid te geven.
Bij mijn weten bestaan dergelijke folders helaas niet.
Daarom mijn vraag aan de creatievelingen onder ons: kan er iemand eens zo iets ontwerpen? Het lijkt mij voldoende als dat past op een halve A4, zodat we er twee per blad hebben. Als er dan wat mensen zijn die er een aantal kunnen printen en/of kopieëren, dan geraken we er wel.
DF 269
Ice sprint1 26"

Eric Baeten
Belofte
Berichten: 110
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 8:44
Postcode: 3200
Fiets: NME
Locatie: Aarschot
Contacteer:

#2 Bericht door Eric Baeten »

Rik ,

Printen en /of copiëren lukt nog net . Ik wil de folders ook wel bezorgen bij a-bikes . Helaas ben ik niet zo computer - technisch in orde om iets te ontwerpen .

Eric
RESULTS NO EXCUSES !

Gebruikersavatar
wieseltje
Junior
Berichten: 58
Lid geworden op: zo 21 aug 2005, 18:09
Fiets: Kettwiesel
Contacteer:

#3 Bericht door wieseltje »

Ik denk dat er eerst een beslissing moet vallen of je nu wel of niet verder gaat doen zoals het momenteel is. Als er een verandering zou komen dan wordt die folder ook weer anders en ben je dus dubbel werk aan het doen.

Toch?

rik
General Manager
Berichten: 3189
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#4 Bericht door rik »

wieseltje schreef:Ik denk dat er eerst een beslissing moet vallen of je nu wel of niet verder gaat doen zoals het momenteel is. Als er een verandering zou komen dan wordt die folder ook weer anders en ben je dus dubbel werk aan het doen.

Toch?
Jazeker, je hebt volledig gelijk. Daar had ik ook al aan gedacht! Maar ik hoopte dat dit in orde was voordat de folders klaar waren om te printen. Een naam is snel aangepast, hé. 8)
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#5 Bericht door Johan Clerx »

Denk dat de tends in de nieuwe poll redelijk duidelijk aan het worden is.
Vermoed dat alles bij het oude gaat blijven, met uitzondering van het aanpassen van het onderschrift en paar paar nieuwe domeinnamen die doorlinken naar het forum.

Gebruikersavatar
Jan.E
catering
Berichten: 1504
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 19:46
Postcode: 3520
Fiets: te veel fietsen om op te noemen
Locatie: Zonhoven
Contacteer:

#6 Bericht door Jan.E »

=D>

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#7 Bericht door Wouter D »

ai, dan ben ik weer niet up to date, nu zal dat voorstelletje laten staan hoor, wie weet is het iets voor de toekomst.

nu als die folder is, gaat hij zeker door mijn printmasjien
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#8 Bericht door Edje »

wil mijn layout ervaring nog wel is aanspreken, om het foldertje te zetten, is er een goede teksschrijver te vinden.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#9 Bericht door eeuwige reiziger »

Edje schreef:wil mijn layout ervaring nog wel is aanspreken, om het foldertje te zetten, is er een goede teksschrijver te vinden.
Als de naam "Gentse Liggers" behouden blijft, wil ik wel iets proberen... :wink: :!:
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

rik
General Manager
Berichten: 3189
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#10 Bericht door rik »

eeuwige reiziger schreef:
Edje schreef:wil mijn layout ervaring nog wel is aanspreken, om het foldertje te zetten, is er een goede teksschrijver te vinden.
Als de naam "Gentse Liggers" behouden blijft, wil ik wel iets proberen... :wink: :!:
Waar wacht je nog op??? :P :wink: :P
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#11 Bericht door Edje »

komt in orde tegen 2010 :wink: ga me ook niet opfokken he :twisted:
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#12 Bericht door eeuwige reiziger »

rik schreef: Waar wacht je nog op??? :P :wink: :P
Op een nakende geboorte, een verbouwing, een toneelstuk dat geschreven en geregisseerd moet worden... Daar wacht ik nu allemaal op, Rik. Of beter gezegd: daar zal ik allemaal de nodige tijd aan moeten besteden in de komende maanden.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#13 Bericht door Wouter D »

alee, terwijl je wacht even rap een folderke ineenflanzen :twisted:
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#14 Bericht door eeuwige reiziger »

spruitje schreef:alee, terwijl je wacht even rap een folderke ineenflanzen :twisted:
Eigenlijk zou ik dat willen uitwerken met een veel ouder ideetje van me. In 2004 bracht ik dat al op dit forum ter sprake: maak een grote, opvallende affiche die in iedere (lig)fietswinkel kan opgehangen worden. Dat zou een belangrijke aandachtstrekker worden. Een bijhorend foldertje kan dan meer informatie geven.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

rik
General Manager
Berichten: 3189
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#15 Bericht door rik »

eeuwige reiziger schreef:
rik schreef: Waar wacht je nog op??? :P :wink: :P
Op een nakende geboorte, een verbouwing, een toneelstuk dat geschreven en geregisseerd moet worden... Daar wacht ik nu allemaal op, Rik. Of beter gezegd: daar zal ik allemaal de nodige tijd aan moeten besteden in de komende maanden.
Dan moet je zoiets ook niet beloven hé :P
Trouwens: denk je dat andere mensen die hard werken in het belang van de ligfietser niks te doen hebben? :roll: :wink:
DF 269
Ice sprint1 26"

Plaats reactie