Naams verandering - Nieuwe poll

Naam forum

Gentse Liggers behouden en onderschrift aanpassen in "Ligfietsers uit Vlaanderen en omstreken"
20
51%
Naam wijzigen in "ligfietsforum.net/be"
19
49%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Bericht
Auteur
eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#61 Bericht door eeuwige reiziger »

slangetje schreef:ER, er is ook niemand die zegt dat de naam dan zou wijzigen. Alleen één rubriek op het forum, een extra URL en het onderschrift (of lees ik dat verkeerd).
Er staat heel duidelijk dat de naam van het forum gewijzigd zal worden. Dat lijkt me geen goede weg.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#62 Bericht door Edje »

Naam forum wijzigen, zou er niet aan beginnen.

Ondertitel algemener maken zou tof zijn,

Rubriek Limburgse liggers, mag kan makkelijk zijn, maar als we de tochten kunnen aanmelden is het ons ook al goed, we blijven Gentseliggers. Zij die zich aangemeld hebben en niet op het forum willen komen mailen we toch appart aan.

Bijkomende domeinnamen, volgens mij niet veel zin als je met een tag kunt werken in je index pagina, vind de zoekrobot het ook wel.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#63 Bericht door eeuwige reiziger »

Edje schreef:Rubriek Limburgse liggers, mag kan makkelijk zijn, maar als we de tochten kunnen aanmelden is het ons ook al goed, we blijven Gentseliggers. Zij die zich aangemeld hebben en niet op het forum willen komen mailen we toch appart aan.
Eigenlijk komen we dan uit bij een regeling van weleer waarbij de toertochten per provincie stonden. Als we "Gentse Liggers" en "Limburgse Liggers" hebben, waarom dan niet "Antwerpse Liggers", "Oostkampse Liggers", enz. Uiteindelijk zal iedereen toch weer in de algemene rubriek willen posten, omdat de kans veel groter is dat het door iedereen wordt gelezen. Kortom, zoals je zegt, nodeloze versnippering.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
paulheyndrickx
catering
Berichten: 1524
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 10:12
Postcode: 9270
Fiets: Ice Sprint 26"+ Ice VTX
Locatie: Laarne
Contacteer:

#64 Bericht door paulheyndrickx »

@ Wouter Go! Go! Go!
@ Eeuwige: Wat was nu weeral je mening? Had ik die al ergens gelezen??

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#65 Bericht door Edje »

eeuwige reiziger schreef:Eigenlijk komen we dan uit bij een regeling van weleer waarbij de toertochten per provincie stonden. Als we "Gentse Liggers" en "Limburgse Liggers" hebben, waarom dan niet "Antwerpse Liggers", "Oostkampse Liggers", enz. Uiteindelijk zal iedereen toch weer in de algemene rubriek willen posten, omdat de kans veel groter is dat het door iedereen wordt gelezen. Kortom, zoals je zegt, nodeloze versnippering.
Wel Eeuwige, als iedere provincie de moeite deden die Rik en ik er voorlopig ingestoken hebben zou dit heel veel kunnen oplossen, misschien kan je daar iis over doorbomen, maar wij hebben al een verdubbeling van het aantal gekende ligfietsers bereik in Limburg :wink:

Als je mijn bericht LEEST staat er vanons zelf uit MAG/maar MOET niet. de keuze is aan de gentseliggers ;-)
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
renaat
Helper
Berichten: 360
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 10:16
Postcode: 9820
Fiets: M5 CLR
Locatie: Merelbeke
Contacteer:

#66 Bericht door renaat »

Gelet op het klein verschil en gelet op het aantal mensen die de naam willen behouden wil ik het voorstel van Wouter een beetje bijschaven.

De naam Gentse Liggers wordt behouden. Dit houdt in:
- in de URL balk blijft gentseliggers.net staan. Een andere URL die doorlinkt lijkt me wel zeer aangewezen, kosten daarmee verbonden blijken mee te vallen.
- Midden in de balk bovenaan blijven de Gentse Liggers in de kleuren van het logo staan, het onderschrift wordt aangepast zodat iedereen zich welkom en thuis voelt
- Het logo blijft integraal behouden
(centrale naam en logo blijven een eenheid)

Qua rubrieken is er eigenlijk nooit een beperking geweest. Zolang dat de inhoud van een rubriek maar duidelijk is en dat het overzichtelijk en dus efficient blijft. Dus (sub)rubrieken van de Limburgse Liggers kunnen zeker. Ja, ook van de Antwerpse en de Zichem Zussen Bolderse,...
Greetz,

renaat

Gebruikersavatar
Vital
Road Runner
Berichten: 1294
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 18:36
Postcode: 3680
Fiets: Quest / M5 shockproof / Vector / ...
Locatie: Maaseik
Velomobiel: Quest
Contacteer:

#67 Bericht door Vital »

In de hele discussie zie ik telkens weer alleen Renaat en Eeuwige dwarsliggen... Als iedereen één keer zijn mening geeft kunnen de mensen die erover beslissen hun conclusies wel trekken lijkt me.
Het is niet zo dat je stem meer telt omdat je 10 keer opnieuw je mening geeft.

Vital - heeft zijn mening lang geleden gegeven en laat het daarbij
Happiness is not a destination, it is a way of life

Gebruikersavatar
slangetje
dokter
Berichten: 1499
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 10:29
Postcode: 9100
Fiets: Nazca - Gaucho
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

#68 Bericht door slangetje »

paulheyndrickx schreef:@ Eeuwige: Wat was nu weeral je mening? Had ik die al ergens gelezen??
Vital schreef:Democratie gaat hier als volgt, 20 man zegt zus, 1 man zegt 21 keer zo dus het wordt zo...
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#69 Bericht door Wouter D »

zullen het voorlopig zo doen:

naam en logo behouden

extra domeinnaam

rubriek voor LiLi indien zij dat wensen.

is onderschrift "Ligfietsers uit Vlaanderen en wijde omgeving" ok of liever "nederlandssprekende ligfietsers.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#70 Bericht door quattrovelootje »

spruitje schreef: is onderschrift "Ligfietsers uit Vlaanderen en wijde omgeving" ok of liever "nederlandssprekende ligfietsers.
Ligfietsers uit Vlaanderen dekt volgens mij meer de vlag dan dat andere (of valt het Limburgs ook onder het Nederlands :twisted: :wink: :P ?)

Tihamér -graptje hoor jongens 8)
i ride my bikes to ride my bikes

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#71 Bericht door rik »

allewedertje schreef: Ligfietsers uit Vlaanderen dekt volgens mij meer de vlag dan dat andere (of valt het Limburgs ook onder het Nederlands :twisted: :wink: :P ?)

Tihamér -graptje hoor jongens 8)
Eigenlijk is het Limburgs dialekt dat wij hier in het Maasland spreken meer Duits dan Nederlands. :roll: :P :lol:
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#72 Bericht door Wouter D »

en dan zeggen ze dat ze in west-vlaanderen geen nederlands kunnen :evil:

ligt iets op mijn tong maar ik zwijg ... zwijg ... einde rondpunt ... neen zwijgen gij ... :twisted:
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
hugo
Kopman
Berichten: 515
Lid geworden op: vr 11 nov 2005, 21:24
Postcode: 8000
Locatie: Brugge
Contacteer:

#73 Bericht door hugo »

opgelet met redirectie domeinnamen

google neemt de link dan mogelijks niet op



mischien is dit veranderd


en zonder inhoud geraak je bij mijn weten niet voorraan in de ranking

Gebruikersavatar
hugo
Kopman
Berichten: 515
Lid geworden op: vr 11 nov 2005, 21:24
Postcode: 8000
Locatie: Brugge
Contacteer:

#74 Bericht door hugo »

als iemand zoekt bvb " ligfiets toertocht " dan komt die wel gl tegen

waarom dan nog een extra domeinnaam

voor op een visitekaartje ?


domeinnaam
hosting

toch rap 50.00

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#75 Bericht door rik »

hugo schreef:als iemand zoekt bvb " ligfiets toertocht " dan komt die wel gl tegen

waarom dan nog een extra domeinnaam

voor op een visitekaartje ?


domeinnaam
hosting

toch rap 50.00
Sorry, maar ik heb een extra domeinnaam voor 20 euro en dat werkt perfect!
DF 269
Ice sprint1 26"

Plaats reactie