Oprichting "Limburgse liggers"

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#91 Bericht door Edje »

voila zie, toch nog iemand die weet dat het over fietsen gaat :twisted:
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
hugo
Kopman
Berichten: 515
Lid geworden op: vr 11 nov 2005, 21:24
Postcode: 8000
Locatie: Brugge
Contacteer:

#92 Bericht door hugo »

rik schreef:Ik heb het topic van de naamsverandering opgestart omdat ik zag dat er een behoefte aan was.
Als ik het resultaat van de poll bekijk was dit terecht want op dit moment heeft NIEMAND ervoor gestemd om de huidige naam te behouden. Laat ons a.u.b. dus hier ook geen discussie over opstarten. 't Is al erg genoeg de laatste tijd! :P :wink: :lol:
ik heb niet gestemd maar heb wél geschreven dat ik best met gentse liggers kon leven

vergeet niet dat we nu een fantastisch logo hebben !

ik ben wél niet tegen een ander onderschrift
waaruit prominent blijkt dat iedereen welkom is

op dit forum zitten ook nederlanders
ik zie dan ook niet in wat mensen uit noemmaarop zou tegenhouden


ik pleit voor goede content/inhoud

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#93 Bericht door Wouter D »

Edje schreef:
spruitje schreef:ik heb het niet allemaal gelezen, maar het topic van limburgse liggers heeft volgens mij meer te maken met naamsverandering dan met limburgers,
Dacht dat ik je bedoeling uitgelegd had, en uw woorden waren "ik vindt het een goed initiatief 3 of 4 de post".

Het gaat ons niet over naamsveranderingen van een forum, enkel zien of er meer mensen in het limburgse geïntereseerd zijn om met ons maandelijks te gaan toeren, zonder vereniging, eventueel via forum en mail afspreken.

Nu dacht ik dat het forum zo ontstaan was, dus waarom mogen ze dit in Gent wel en in Limburg niet????????????????,

en voor de rest plezier met dit topic ;-)
edje,

als je leest wat er allemaal geschreven staat, dan zie je dat er meer geschreven wordt over de naamsveranderen dan over de limburgse liggers, dat was wat ik wilde zeggen, niet dat ik niet achter het initiatief sta.

maw er staan teveel reacties die niets met de zaak te maken hebben, vandaar dat rik een nieuw topic heeft gestart,
het zou misschien inderdaad niet slecht zijn de topic opnieuw te starten met alleen inhoud die over de titel gaat :-)
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#94 Bericht door Edje »

We kunnen het beter in de krant zetten, daar wordt er niet gedicusieerd over andere dingen ;-)
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#95 Bericht door eeuwige reiziger »

Edje schreef:nu breekt mijne klopt, zou den hollander zeggen!!!

Je stemt voor Vlaamse liggers, maar wilt de naam niet veranderen.

Voor mij alllemaal gelijk, als ik mag kiezen zie ik liever ligfietsforum.be, maar wil de eigenheid en het ontstaan best wel blijven erkennen.

Vind het enkel spijtig dat de doelstelling van de oproep HELEMAAL verloren gaat :?
Ja, ik stem voor "Vlaamse Liggers" als een verandering zich nu absoluut zou opdringen. In mijn eerste bericht onderstreep ik evenwel al dat ik uit nostalgische redenen liever de oude naam behoud. Tevens, en aansluitend bij dit onderwerp, verwees ik ook naar het recente verleden toen men in Antwerpen heel veel toertochten organiseerde waarbij de aankondigingen toen allemaal via Gentse Liggers gebeurde. Tot ieders tevredenheid. Wat gaat plotseling nu niet meer wat vroeger wel lukte?
Laatst gewijzigd door eeuwige reiziger op vr 21 aug 2009, 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#96 Bericht door Edje »

Al noemt het forum "De liggende schijters" ik zal er niet van wakker liggen.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#97 Bericht door eeuwige reiziger »

Edje schreef:Al noemt het forum "De liggende schijters" ik zal er niet van wakker liggen.
Dan krijgen we wel een heel plakkerige reputatie! :wink:
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#98 Bericht door Edje »

Als je deze topic leest en ziet wat er van ver is gebleven, heb je automatisch al de diaré erg plakken doet dat niet :twisted:
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#99 Bericht door eeuwige reiziger »

Edje schreef:Als je deze topic leest en ziet wat er van ver is gebleven, heb je automatisch al de diaré erg plakken doet dat niet :twisted:
Misschien is dan alles gelegen aan de ongelukkige titel die suggereert dat er gestreefd wordt naar een soort afscheiding.

Ed, er waren toch indertijd op dit forum aparte toerrubrieken per provincie en die werden uiteindelijk toch weer samengegooid omdat bleek dat de meeste mensen liever in de algemene rubriek hun ei kwijt wilden.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#100 Bericht door Edje »

En dat wilt zeggen dat dit forum automatisch ALLE ligfietsers bereikt?

NEE DUS

We willen gewoon die andere liggers bereiken, misschien op het forum krijgen en mee gaan toeren.

En hier was het de bedoeling om geen kettingreactie te creëren maar de mensen in te lichten wat er gaande was, MEER NIET.

Intussen hebben we al enkele liggers gevonden (via ligfietsplaza) die we nergens tegenkwamen als we dit nog effe volhouden, gaan we zeker door met deze mensen ;-) en hopelijk rijden er VEEL gentseliggers mee en nog liever worden deze mensen ook gentseligger. WIJ willen alleen wat meer in groep rijden in eigen provincie.

Maar als ze ons de kans niet geven om het uit te leggen tja, wie zijn wij he :wink:
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
hugo
Kopman
Berichten: 515
Lid geworden op: vr 11 nov 2005, 21:24
Postcode: 8000
Locatie: Brugge
Contacteer:

#101 Bericht door hugo »

in een ander fietsforum met + 100 000 berichten

- in de rubriek toertochten -

tov 7800 hier

is het niet nodig op te splitsen per provincie

Eric Baeten
Belofte
Berichten: 110
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 8:44
Postcode: 3200
Fiets: NME
Locatie: Aarschot
Contacteer:

#102 Bericht door Eric Baeten »

jongelui ,

Ik heb deze topic al enkele dagen niet meer gelezen en nu ben ik overuren aan 't kloppen om me bij te werken .
Als ik de essentie begrijp ( verbeter me als ik er naast zit ) is het de bedoeling om meer liggers te bereiken , en nemen enkele limburgers daar het initiatief voor .
Eeder dit jaar , bij de oprichting van de cellenstrutuur van HPV , werd er ook de cel promotie opgericht . Zij hadden onder andere als doel om de ligfiets , het forum en HPV wat meer bekendheid te geven . Door verschillende omstandigheden is hier helaas weinig van in huis gekomen , de goede poging van Rik ten spijt omdat hij zo veel werk had gestoken in het maken van een brochure ... Daarom begrijp ik best dat er een nieuwe poging wordt ondernomen. Ditmaal op eigen initiatief .

Ik ben ook van mening dat er best bij de bron kan begonnen worden : Er liggen nog steeds geen brochures bij de verschillende ligfietshandelaars . Er zijn nog geen verwijzingen naar HPV en het forum via de site van de handelaars en omgekeerd . Mensen die zich een ligfiets willen aanschaffen of die met hun fiets in onderhoud gaan bij één of andere dealer zouden toch tenminste daar wat info moeten kunnen vinden .

Aan de ploeg die dit initiatief begint : alle succes toegewenst vanwege de brabantse liggers .

Eric
RESULTS NO EXCUSES !

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#103 Bericht door rik »

Eric Baeten schreef:jongelui ,

Ik heb deze topic al enkele dagen niet meer gelezen en nu ben ik overuren aan 't kloppen om me bij te werken .
Als ik de essentie begrijp ( verbeter me als ik er naast zit ) is het de bedoeling om meer liggers te bereiken , en nemen enkele limburgers daar het initiatief voor .
Eeder dit jaar , bij de oprichting van de cellenstrutuur van HPV , werd er ook de cel promotie opgericht . Zij hadden onder andere als doel om de ligfiets , het forum en HPV wat meer bekendheid te geven . Door verschillende omstandigheden is hier helaas weinig van in huis gekomen , de goede poging van Rik ten spijt omdat hij zo veel werk had gestoken in het maken van een brochure ... Daarom begrijp ik best dat er een nieuwe poging wordt ondernomen. Ditmaal op eigen initiatief .

Ik ben ook van mening dat er best bij de bron kan begonnen worden : Er liggen nog steeds geen brochures bij de verschillende ligfietshandelaars . Er zijn nog geen verwijzingen naar HPV en het forum via de site van de handelaars en omgekeerd . Mensen die zich een ligfiets willen aanschaffen of die met hun fiets in onderhoud gaan bij één of andere dealer zouden toch tenminste daar wat info moeten kunnen vinden .

Aan de ploeg die dit initiatief begint : alle succes toegewenst vanwege de brabantse liggers .

Eric
Hartelijk dank Eric. Jij hebt het goed begrepen! Laat ons hopen dat ze bij hpv ook eens wakker schieten. Al mijn vorige pogingen ten spijt. :wink: :twisted:
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
Vital
Road Runner
Berichten: 1294
Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 18:36
Postcode: 3680
Fiets: Quest / M5 shockproof / Vector / ...
Locatie: Maaseik
Velomobiel: Quest
Contacteer:

#104 Bericht door Vital »

Ja, das just ook. Ik had nog willen voorstellen om de fietsnemakers en ligfietszaken aan te sporen een flyer te geven aan elke nieuwe klant, zo bereik je meteen een grote doelgroep.

Blijkbaar hadden jullie al hetzelfde bedacht...
Happiness is not a destination, it is a way of life

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#105 Bericht door Johan Clerx »

Vital schreef:Ja, das just ook. Ik had nog willen voorstellen om de fietsnemakers en ligfietszaken aan te sporen een flyer te geven aan elke nieuwe klant, zo bereik je meteen een grote doelgroep.

Blijkbaar hadden jullie al hetzelfde bedacht...
Alleen blijven er in Vlaanderen niet veel Ligfietszaken meer over... :cry:

Gesloten