sites, forums, ...

Bericht
Auteur
pomgod
Supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: di 07 dec 2004, 13:47
Contacteer:

Nog stukje vergeten

#46 Bericht door pomgod »

Over zever achter de schermen:

Omdat de eerste post van Tim of Ward niet zo goed voorbereid was (niet genoeg "zever achter de schermen") is de hele polemiek ontstaan dus eigenlijk soms beter om wat meer achter de schermen te zeveren.


___________________
I'm not crazy, I'm just not sane...

Gebruikersavatar
Brechtix
dokter
Berichten: 1329
Lid geworden op: vr 12 sep 2003, 12:05
Postcode: 9000
Fiets: EWAW, RAW, Milan,
Locatie: B-9000 Gent
Velomobiel: eWAW
Contacteer:

www.blaas-eens-een-zaak-op.be

#47 Bericht door Brechtix »

1) Who the f*ck is Pomgod?

2) Where the f*ck is die "harde kern" gentse ligfietsers?

speedy
Junior
Berichten: 74
Lid geworden op: wo 24 mar 2004, 13:55
Fiets: greenmachine
Locatie: kapellen
Contacteer:

#48 Bericht door speedy »

hoi brecht, ik denk dat het stukske over de harde keren eigenlijk bedoeld is op de hele ligfietswereld en niet over de gentse liggers, denk maar aan de manier waarop het op cyclevision aan toe ging, pomgod was daar ook,

pomgod is een ontwerper die graag dinges ontwerpt en sites maakt en die er niet in geslaagd is de trikerrace te winnen afgelopen zondag :twisted:
Tim "speedy" Biesemans

pomgod
Supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: di 07 dec 2004, 13:47
Contacteer:

Who the FUCK is POMgOD

#49 Bericht door pomgod »

Wel, zoals Speedy het mooi zegt bedoel ik idd Ligfietsers in het algemeen (en ben er zelf ook één). Tekst is misschien een beetje overdreven maar sommige dingen moet je nu eenmaal een beetje extremer zeggen. Feit dat ik al een serieuze fuck-you krijgt zegt voor mij al genoeg...

Ooit win ik WEL met de trikerrace...
_______________________
En nu allen samen een pint gaan drinken

Gebruikersavatar
Brechtix
dokter
Berichten: 1329
Lid geworden op: vr 12 sep 2003, 12:05
Postcode: 9000
Fiets: EWAW, RAW, Milan,
Locatie: B-9000 Gent
Velomobiel: eWAW
Contacteer:

#50 Bericht door Brechtix »

"who the fuck is... " is een welmenende uitdrukking en is niet hetzelfde als een fuck you. Deze expressie dient met enige zin voor ironie gesavoureerd te worden. Zie ook het onderwerp. 'Blaas eens een zaak op' lijkt sterk op maar mag niet verward worden met de schone vlaamse uitdrukking 'Blaas eens mijn zak op', welke uiteraard te lomp is voor publikatie en hier alleen ter illustratie wordt vermeld - om alle misverstanden te vermijden.
“I have a simple measure right now for people – are you working on something that can change the world – yes or no."

Larry Page

Gebruikersavatar
Brechtix
dokter
Berichten: 1329
Lid geworden op: vr 12 sep 2003, 12:05
Postcode: 9000
Fiets: EWAW, RAW, Milan,
Locatie: B-9000 Gent
Velomobiel: eWAW
Contacteer:

#51 Bericht door Brechtix »

Moet stoppen met zeveren, straks komt de Sint volgend jaar wéér niet.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#52 Bericht door Wouter D »

hehe, leuke samenvatting van gans deze discussie, maar nu is het welletjes geweest zenne, iedereen weet intussen de doelstelling van toerclub.be en sommigen hebben het reeds hun zegen gegeven.

start er gewoon mee en we zien wel wat het wordt.

waarom het forum niet op de hpv-site staat, mjah, heb al een paar keer laten vallen dat ze dit hier rechtstreeks mogen linken aan het site, indien gewenst, ik wil het echter niet opdringen, wij zijn ook klein begonnen (met een msn-groepje) om af te spreken voor tochten, maar in een mum van tijd is dat geimplodeert (of wathever) naar wat het nog steeds is, een ligfietsforum dat door veel mensen hoog aangeschreven staat.

soit, hoe we tegenover toerclub.be komen te staan... een antwerpse 'club' naast een oostvlaamse 'club' ('club' is eigenlijk een hoop mensen die soms een samenfietsen) ik denk dat de meesten daar positief over staan.
het andere aspekt, alles over toeren, leuk gedacht, staat eigenlijk op het forum, maar indien jullie werk aanslaat, dan is het aan ons om tezamen uit te zoeken hoe we de twee het beste naast mekaar gaan gebruiken.

das alles
reactie mag, maar lijkt overbodig daar zo goed als alles in deze discussie is aangebracht. :P
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

pomgod
Supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: di 07 dec 2004, 13:47
Contacteer:

Einde discussie...

#53 Bericht door pomgod »

Is het dan nu tijd om samen (op kosten van de Gentse Liggers?) een pint te gaan pakken... :lol:

Gast

#54 Bericht door Gast »

hebt gij een foto van uwe triker pomgod? (nieuwsgierig :lol: )

Gast

#55 Bericht door Gast »

Da's curieus. Op 't einde moet er dan altijd op kosten van d' anderen gedronken worden.

pomgod
Supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: di 07 dec 2004, 13:47
Contacteer:

Drinken op andermans kosten en trikers

#56 Bericht door pomgod »

Als toerclub.be online staat zal ik ook wel eens trakteren hier in't verre Ekeren... :D Uiteraard na een goeie tocht.

Wat die triker betreft: als Speedy zijn werk heeft gedaan is er wel een afbeelding van op zijn site te vinden (www.tim.be). Waren allemaal dezelfde trikers, en bezit er (spijtig genoeg) zelf géén. 'k Zal wel eerst zorgen dat ik mijn ORCA heb getuned (www.orca-tuning.be... online ergens in januari) en wat meer centjes op mijn bankrekening heb staan. Uiteraard zijn er wel grootse plannen om ooit een triker te bouwen maar voorlopig zal ik eerst moeten bewijzen dat de Partybike af geraakt alvorens hulp te kunnen krijgen van een kenner (Speedy).
Op de eerste toertocht van Toerclub.be zal ik mij wel opofferen om daarmee te rijden (al krijg ik er waarschijnlijk nog wel spijt van). Meer info over de Partybike zal ooit (januari) ook online te vinden zijn op daha www.partybike.be... Suggesties ed hierover (extra uitrusting, verbeteringen etc) zijn natuurlijk ook altijd welkom.

Plaats reactie