politiek fietsersbond fietsvergoeding, fiscaliteit

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
crash-quest-dummy
patiënt
Berichten: 2588
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:27
Postcode: 2570
Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
Locatie: Duffel, 200m van FKP 66
Velomobiel: C²'Q76 °2003
Contacteer:

#16 Bericht door crash-quest-dummy »

zou van cao niveau naar algemeen recht-op gaan.
én naar 20 cent
én geïndexeerd
én bedrijfsfietsen volledig fiscaal aftrekbaar (beter dus dan bedrijfsouto's)

nu nog stemmen

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#17 Bericht door marksje »

Filip schreef:....
Het zal dus nog wel even duren...
Want zelfs het optrekken van het fiscaal vrijgestelde bedrag naar 0,20 €/km is nu nog niet volledig in orde: Dit is nu gestemd in de commissie financiën, maar moet nog door het parlement worden goedgekeurd (zal geen probleem zijn). Dan moet het ook nog eens voor advies naar de Raad van State, nog eens op de ministerraad, en dan nog gepubliceerd in het Belgisch Staatsblad....
Dat ze maar een beetje voort doen want den dezen hier gaat in 2013 in pensioen. Ik hoop tegen die tijd mijn potje nog wat aan te dikken dat ik na 2013 nog een paar jaar mijn fiets kan onderhouden op hun kosten. 8)
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

Gebruikersavatar
Filip
chauffeur
Berichten: 1151
Lid geworden op: zo 11 sep 2005, 18:08
Postcode: 9032
Fiets: Challenge Fujin XS Sport
Locatie: Wondelgem (Gent)
Contacteer:

#18 Bericht door Filip »

marksje schreef:
Filip schreef:....
Het zal dus nog wel even duren...
Want zelfs het optrekken van het fiscaal vrijgestelde bedrag naar 0,20 €/km is nu nog niet volledig in orde: Dit is nu gestemd in de commissie financiën, maar moet nog door het parlement worden goedgekeurd (zal geen probleem zijn). Dan moet het ook nog eens voor advies naar de Raad van State, nog eens op de ministerraad, en dan nog gepubliceerd in het Belgisch Staatsblad....
Dat ze maar een beetje voort doen want den dezen hier gaat in 2013 in pensioen. Ik hoop tegen die tijd mijn potje nog wat aan te dikken dat ik na 2013 nog een paar jaar mijn fiets kan onderhouden op hun kosten. 8)
Nu alvast al gefeliciteerd met je pensioen :wink:
Grtz
Filip :!:

Plaats reactie