fietsen in india

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
fred101060
kmvreter v/d maand
Berichten: 268
Lid geworden op: wo 06 apr 2005, 18:10
Locatie: purmerend
Contacteer:

fietsen in india

#1 Bericht door fred101060 »

Hoi Daar,

Wij zijn op reis door india en wat je daar ziet niet gewoon man. Als daar een fiets of wat dan ook stuk gaat dan wordt dat gewoon gemaakt punt uit. Alles maar dan ook alles kan worden hersteld( een vrachtwagen waar de achteras van is gebroken die wordt daar terplekke gemaakt dat wil dan ook zeggen waar hij stuk is gegaan midden op de weg of zo) en dan het fietsen willen wij nooit maar dan ook nooit meer zeuren dat er en auto of iets van dien aard op ons fietspadje staat want wij hebben en fiestpad, hier wordt er links gereden en gehel aan de linkerkant daar mogen dan de fietsers rijden op de weg nou ja weg is een groot woord. Met ware doodsverachting sturen deze fietsers zig door het verkeer van links naar rechts en weer terug en dat doet het overige verkeer dan ook.
Voorbeeld je begint met drie banen daar kunnen dus 6 auto's naast elkaar dus doen we dat ook en degene met de beste toeter en de groetste wagen of wie het snelste is die kan dan als eerste weg.Een komplet gekenhuis hier dat verkeer.
Over het fietsen daar rijden er ook een paar duizend van hier in Delhi.
Ik zou het maar niet proberen met een ligger of een velomobiel hier :shock:

Groeten uit een warm en zoms zeer nat India.

Fred
www.kingstar.nl
mijn sponsor

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#2 Bericht door Edje »

Fred, nog veel fietsplezier :twisted: zorg dat je niet blijft liggen
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
quattrovelootje
General Manager
Berichten: 2529
Lid geworden op: vr 28 nov 2003, 14:40
Postcode: 2380
Fiets: Rans Stratus
Velomobiel: Quattrovelo #66
Contacteer:

#3 Bericht door quattrovelootje »

Ik dacht al : daar horen we de laatste tijd zo weinig van :D ! Nu weet ik tenminste waarom :wink: !

Tihamér
i ride my bikes to ride my bikes

Plaats reactie