fietsenwinkels

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gast

fietsenwinkels

#1 Bericht door Gast »

Ik ben op zoek naar fietsenmakers (vooral voor mountainbike) rondom gent / aalter. Kan er mij iemand aan nuttige adressen helpen?

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#2 Bericht door Wouter D »

de enige fietswinkels die ik ken in de buurt zijn, jomasport bij het station en de PLUM in net voorbij zwijnaarde brug. of die ook specifieke mtb's verkopen, da weet ik nie zenne.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
renaat
Helper
Berichten: 360
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 10:16
Postcode: 9820
Fiets: M5 CLR
Locatie: Merelbeke
Contacteer:

#3 Bericht door renaat »

Plum Gent zeker.
Zie http://www.plum-gent.com/Plum/Plum.htm

Succes,

renaat
Greetz,

renaat

Gebruikersavatar
wim
Site Admin
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 20:59
Postcode: 2930
Fiets: M5 low racer
Locatie: België
Contacteer:

#4 Bericht door wim »

Mijne buurman, Wouter De Roeve, is een prima fietsenmaker.
Tot nu toe onderhoudt / herstelt hij zonder problemen m'n lowracer, en is echt niet duur. Hij is een krak in herstellingen.
Heeft natuurlijk niet zoveel stock als de grote winkels, maar in principe kan je vrijwel alles op bestelling krijgen.
Ben alvast een heel tevreden klant.
Wim Willems

Gast

#5 Bericht door Gast »

Plum is nogal een dure fietsenmaker. Bij wim zijn gebuur gaanik één dezer dagen nog es binnenspringen. Kzoek vooral fietsenmakers die niet zo populaire merkenkaders invoeren, voor beetje de prijs maar niet de kwaliteit te drukken.

Bedankt al in ieder geval!

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#6 Bericht door Wouter D »

anders kan je ook eens gaan kijken in decatlon he, via het net kan je wel vinden waar er vestigingen zijn in belgie. Je koopt em daar en derna ga je bvb bij Wim zijn buur voor onderhoud of om andere onderdelen te laten opzetten.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gast

#7 Bericht door Gast »

ik ben al een paar keer bij plum geweest voor mijn bmx, en ik moet zeggen dat ze voor onderhoud peperduur zijn. tegenwoordig doe ik alles zelf :)
voor een nieuwe binnenband te steken en een wiel wat aan te spannen heb ik ooit eens meer dan 10 euro moeten betalen...
voor nieuwe onderdelen: als je naar iets vraagt en ze hebben het niet proberen ze u alles aan te smeren wat ze wel hebben. en als je dan uiteindelijk niet toegeeft zeggen ze: volgende week zal het er zijn, waarna je het na een paar maand nog niet hebt. (soms blijkt dat ze het zelf niet besteld hebben)

om het met de woorden van stubru te zeggen: trop commercial

voor wat ze in stock hebben is het wel aan de normale prijzen

Plaats reactie