Verzekering: nog eens!

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#16 Bericht door marksje »

Zijn we al gekend als zogezegde "club" als Gentse liggers, en dien ik dit te vermelden bij inschrijving ? 't Is maar dat ik ook zinnens ben in te schrijven; Ik heb hier al een "gevalleke" voorgehad bij het organiseren van een toerke :roll: en ik zou er mij wel beter bij voelen dat je bij dergelijke gevallen beroep kunt doen op een verzekering.
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#17 Bericht door Edje »

mark als je me kan zeggen wie het bestuur is hebben we een club, vrees dat Gentse liggers nooit een club zal worden :?
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Harry59
Helper
Berichten: 279
Lid geworden op: wo 15 feb 2006, 17:57
Postcode: 2280
Fiets: Slyway Explorer Ultegra
Contacteer:

#18 Bericht door Harry59 »

Jongens ik heb al spijt dat ik deze draad begonnen ben: jullie beginnen weer te melken over een club, en ik wil geen club zijn etc. etc. Daar gaat het toch niet om! De kwestie is dat als je jezelf zou outen als "club" bij VWB (in dit geval) je er alleen een deel voordelen uithaalt onder de vorm van gratis verzekering van 'helpers' tijdens 'evenementen' en verzekering van de evenementen zelf. Dit kost niets want door mijn lidgeld en dat van paulheyndrickx zijn er al genoeg leden om een club te vormen (Vanaf 5 leden). Het enige wat moet gebeuren is dat dit via de site van VWB moet overgemaakt worden waarbij moet opgegeven worden wie de leden zijn en welk de clubnaam is etc. Ik wil dit best in orde brengen en fungeren als liaison met de VWB. Zoveel werk zal dat wel niet zijn want uiteindelijk richten we ook niet iedere week een koers in. De kwestie is wel dat iedereen er moet mee akkoord zijn natuurlijk. Ik vind de Gentse Liggers als forum en als 'groep' ook perfect, ik ben zelf ook geen gemeenschapsdier als dusdanig, maar hier heb je een kans om ergens een verzekeringsprobleem gedeeltelijk op te lossen. Peins ik. [url] http://www.vlaamsewielrijdersbond.wad.b ... p?ID=5#214 [url]
En zoals Kamiel Kamagurka zei: ein ek goa ekik et gien twei kiere zehhe zenne.
Laatst gewijzigd door Harry59 op do 14 feb 2008, 15:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Slyway Explorer Ultegra

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#19 Bericht door wost »

Ik ben het er mee eens. En niet iedereen moet het er mee eens zijn hee.

Want dan kan je het omdraaien ook. Iedereen moet het er dan mee eens zijn dat we geen club zijn.
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gebruikersavatar
karien
Helper
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 05 aug 2007, 20:34
Postcode: 8020
Fiets: hurricane challenge
Locatie: ruddervoorde
Contacteer:

#20 Bericht door karien »

wa hade geen 2 keren zeggen.. 8) :P

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#21 Bericht door marksje »

Ik heb dan ook het woordje club tussen " " gezet. Die discussie is hier als eens gevoerd naar aanleiding van "dat gevalleke" dat ik heb voorgehad.
(gevalleke heeft anderhalf jaar aangesleept en is uiteindelijk gunstig afgelopen, maar het kon anders).
Dus ik schrijf mij gewoon individueel in.

Maar waar moet ik dit dan plaatsen :
Harry59 schreef:....... Ik zou het wel zonde vinden dat er 21 Gentse Liggers individueel zouden aansluiten, als het ook zou kunnen als lid van de "Gentse Liggers". Kwestie van sentiment.
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

BartC
Kopman
Berichten: 552
Lid geworden op: ma 16 jul 2007, 22:23
Postcode: 3545
Fiets: Optima Stinger
Locatie: Halen
Velomobiel: Quest
Contacteer:

#22 Bericht door BartC »

Bwah, ik zou zeggen, schrijf in als "Lekker Languit Liggen" of "De Liggers" zoiets, voor het geval er hier mensen zijn die de naam "Gentse Liggers" er niet mee geassocieerd willen hebben. Iedereen die ook mee verzekerd wil worden en dus 'lid' (let op de aanhalingstekens) wil worden kan jou dan een PM of een mailtje sturen en wordt als dusdanig aangemeld bij de VWB.

Iedereen kan gewoon vrij kiezen he, het is niet omdat er op het forum een goed initiatief is, dat iedereen zich daarom moet laten inschrijven op de 'leden'-lijst.

Mij mag je in ieder geval al op de lijst zetten...
stuur me een bericht als je de [url=http://www.gentseliggers.net/forum/viewtopic.php?t=3684]Gentse Liggers kaart[/url] wil kunnen bekijken/bewerken.
Leg je erbij neer... en fietsen wordt zoveel leuker
Optima Stinger EX, M5 26/20 en KMX X-class

Plaats reactie