ligfietsshirt - superbestelling

geinteresseert in ligfietskledij

jawel en ik wil ook bestellen
15
63%
jawel maar ik wacht de prijzen af
8
33%
jawel maar met ander ontwerp, met uitleg
0
Geen stemmen
geen interesse
1
4%
 
Totaal aantal stemmen: 24

Bericht
Auteur
KarelJ
Helper
Berichten: 414
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 9:30
Postcode: 9800
Fiets: Ice Sprint X
Locatie: Deinze
Contacteer:

#31 Bericht door KarelJ »

Wouter

Ik vind het idee/de opmerking van Filip heel goed.

Selecteer zelf een aantal zaken uit, stel daar een prijs bij (zonder korting, wel met BTW liefst) en laat de mensen dan kiezen uit dat lijstje (anders wordt het te complex). Als je het lijstje publiceert, zet er dan ook al duidelijk een datum bij wanneer de bestelronde afgerond wordt, anders blijft het aanslepen (met afronden wil ik zeggen: jij hebt het geld ontvangen... niet betaald = niet mee bestellen)

Wat mij betreft, mogen de eventuele kortingen wel in de kas terecht komen (maar de andere bestellers moeten daar uiteraard ook mee akkoord zijn)

Ik wil zeker het 1 en ander bestellen (interesse in lange en korte broeken, thermische broeken (lang), truitjes, eventueel een vest, maar die zou ik toch echt wel willen zien/passen)

In ieder geval bedankt voor het initiatief en veel succes met de verhuis

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#32 Bericht door Wouter D »

dat zal ik inderdaad zeker doen,
eerst verhuis afronden
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#33 Bericht door Wouter D »

weet je wat het moeilijkste is,
kiezen wat je aanbied en wat niet, en als ik niet oppas is de iwnter weer voorbij

moet ik bvb kiezen voor kleren met of zonder zeemvel, persoonlijk heb ik liever met, anderen liever zonder.

denk dat ik het volgende ga doen:

shirt korte mouwen: rode en zwarte met wit logo
- met zakken op de voorkant
- zonder zakken

trui met lange mouw en korte rits rode en zwarte met wit logo

wintexvest

regenvest

korte broek: zwart
- met zeem
- zonder zeem
- met en zonder bretellen

langebroek zonder bretellen en zonder zeem: zwart

daar wil ik het bij houden.
toelichting
als ik het weer vind voor een lange broek en ik wil persee dat zeemvel dan draag ik er een korte broek onder of boven. dan heb ik toch het voordeel van de twijfel zeker

zal zien of er bij de broeks en de vesten mogelijkheid is tot reflecterende streep aan zijkant of zo
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#34 Bericht door Wouter D »

uit mijn verhuis zijnde ben ik weer eens tussen de info gedoken en mijn info aan het vervolledigen.

aangezien er steeds startkosten en ontwerpkosten zijn, stel ik voor de prijs een klein beetje op te trekken. en voor iedereen gelijk te rekenen.
komen we in eerste instantie te kort voor die startkost dan schieten we wel een beetje voor van de rekening.
hebben we over, dan spinseren we de rekening,
de rekening van de Gentse Liggers natuurlijk, jullie dachten al dat het mijn rekening was he nietwaar.

aja, als we dan tot bestellen komen, zou ik stellen dat we twee maal per jaar kunnen bestellen. met een periode van 1 maand tijd. ik kan normaal gezien voor de eerste bestellingen over een passet beschikken.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#35 Bericht door Wouter D »

begin volgende week krijg ik de prijsofferte en kan in principe de bestelling beginnen,
ik heb voorlopig de passet gevraagd voor het treffen, indien het vroeger voor me lukt om op een grote activiteit te komen, dan vraag ik hem vroeger.

voor sommigen zal de keuzen van kleren misshcien niet afdoende zijn, dat is dan maar zo :-)

voor de shirts/truien en jassen heb ik het aanbod in zwart en rood voorzien, indien iemand een andere kleur zou wensen, kan dat, maar dan moeten ze het betreffende kledingstuk per twee bestellen en de eenmalige screenkosten van 50 euro ook zelf incalculeren.

broeken voorzie ik enkel in zwart

zakken vooraan enkel op shirt en trui, shirt kan ook zonder zakken.

wat er allemaal juist in de bestelling kan opgenomen worden zullen jullie wel kunnen zien in de bestelfiche die we vanaf eind volgende week op de site plaatsen

ik zoek alleen nog iemand die het logo van de gentse liggers zoals dat gekend is van de huidige t-shirts en fietshirts in vectortekening kan maken voor me.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

jonathan

#36 Bericht door jonathan »

eum

Wat is een vector tekening? zoiets als autocad of zo?

Indien wel snel genoeg gedaan hoor.

Gebruikersavatar
ET
Helper
Berichten: 314
Lid geworden op: zo 03 feb 2008, 19:33
Postcode: 1910
Fiets: Zelfbouw AAW nr 139
Locatie: Kampenhout
Contacteer:

#37 Bericht door ET »

Een vector-tekening kan je vergroten en verkleinen zoveel je wil, ze blijft steeds scherp.
Maar vraag me niet welke bestand-formaten dat zijn.

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#38 Bericht door Edje »

spruitje schreef:ik zoek alleen nog iemand die het logo van de gentse liggers zoals dat gekend is van de huidige t-shirts en fietshirts in vectortekening kan maken voor me.

Stuur tekening die je graag wilt maar door en laat me effe weten bij welke firma je bestelt, want vector is niet vector he, maar kan het zonder problemen omzetten :wink:
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Broeno
Helper
Berichten: 325
Lid geworden op: wo 13 feb 2008, 1:06
Postcode: 8790
Fiets: Azub Max
Locatie: Waregem
Contacteer:

#39 Bericht door Broeno »

Ik had zo gedacht: da logo van hpv, allemaal goed en wel, maar voor de meeste mensen betekent dat niets. Waarom geen promotie voor onze hobby op de achterkant?
Bijvoorbeeld 2 rijen van 3 'stripverhaalkadertjes':
- op rij 1 iets zoals de evolutie van aap naar mens (beetje zoals de attachment)
- op rij 2 een mooi gestyleerde versie van fietsevolutie: hoge bi > conventionele 'UCI'-fiets > ligfiets (cfr. graddus' avatar...)
Bijlagen
evo1.gif
@brunomobiel

David
Neo Prof
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 10 aug 2005, 13:14
Postcode: 1005
Fiets: Taifun
Locatie: Paris Area
Contacteer:

#40 Bericht door David »

Het zal wel duidelijk zijn dat een ligfietser met een logo van een ligfiets (en gentse liggers of website?) op zijn tenue wel van een "club" zal zijn. Het lijkt me wel handig voor mensen die niet op de hoogte zijn en graag wat meer info willen, of als men als ligfietser dit forum nog niet kent gelijkgezinden te kunnen vinden en misschien wel deel te nemen aan een tochtje.
Men kijkt toch steeds naar ons en aan de hoeveelheid vragen die men nu al stelt denk ik dat er ook nog talrijke personen zijn die niets durven/kunnen vragen maar wel eens de site zouden bezoeken voor wat extra informatie.
Uw voorstel lijkt me zo meer iets voor een gewone T-shirt aangezien in dat geval zo'n logo voor de meeste mensen onvoldoende herkenbaar zou zijn.

Mvg,
David
Laatst gewijzigd door David op wo 19 mar 2008, 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#41 Bericht door eeuwige reiziger »

spruitje schreef:begin volgende week krijg ik de prijsofferte en kan in principe de bestelling beginnen,
ik heb voorlopig de passet gevraagd voor het treffen, indien het vroeger voor me lukt om op een grote activiteit te komen, dan vraag ik hem vroeger.
Al "verser" nieuws, Wouter?

Broeno
Helper
Berichten: 325
Lid geworden op: wo 13 feb 2008, 1:06
Postcode: 8790
Fiets: Azub Max
Locatie: Waregem
Contacteer:

#42 Bericht door Broeno »

Als de prijs niet te veel verschilt, zou ik wel 1 of 2 witte t-shirts willen bestellen. Zonder zakken ofwel 1 zak met rits. Als ik de enige ben die dat kleur vraagt en de prijs dus een beetje te hoog wordt, zou ik wel 1 zwart willen. Als 't gewone maten zijn is 't voor mij waarschijnlijk ne M
@brunomobiel

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#43 Bericht door Wouter D »

op http://gentseliggers.net/forum/viewtopi ... 0675#60675 heb ik een nieuwe topic geopend,
vanaf het ogenblik de bestelfiche is afgerond stuur ik het gehaal door naar alle geregistreerden op dit forum
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Plaats reactie