Fietskaarten

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#16 Bericht door marksje »

Marek schreef:Die Scheldelandroute is dat niet de kaart die door de Provincie Antwerpen werd uitgegeven? ......
Inderdaad, bij nader toezien in mijn brochuurke staat er achter Scheldeland tussen haakjes (tpa) dat is dus toeristische dienst Antwerpen http://www.tpa.be/ en ze kost 5 €.
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

Gebruikersavatar
Marek
Junior
Berichten: 52
Lid geworden op: za 16 jul 2005, 20:43
Postcode: 2000
Fiets: Orca
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

#17 Bericht door Marek »

Hier het antwoord dat ik juist van TOV kreeg in verband met de Scheldelandroute.

Beste,
De enige fietsknooppuntenkaart van het Scheldeland is op dit moment die van Antwerpen, uitgegeven door TPA.
De fietsknooppunten van Oost-Vlaams Scheldeland komen maar uit in 2007 ten vroegste.
Ik hoop dat u hiermee de nodige info hebt,
Met vriendelijke groeten
Jessica Roelandt
Provinciaal Infokantoor Scheldeland - Donkmeer
Donklaan 93
9290 Berlare
T: 09/345.49.62 F: 09/345.49.63
www.scheldeland.be

Gebruikersavatar
Mysterio
Helper
Berichten: 419
Lid geworden op: do 26 jan 2006, 23:19
Postcode: 9990
Fiets: Challenge Hurricane
Locatie: Maldegem
Contacteer:

#18 Bericht door Mysterio »

David schreef: @Mysterio: dit weekend heb ik de kaart niet kunnen inscannen, maar ik zal mijn best doen om dit volgend weekend wel te doen. Op mijn kot heb ik geen scanner.
@David

Ondetussen al es gekeken voor het inscannen van de fietskaarten? :wink:

David
Neo Prof
Berichten: 165
Lid geworden op: wo 10 aug 2005, 13:14
Postcode: 1005
Fiets: Taifun
Locatie: Paris Area
Contacteer:

#19 Bericht door David »

Ja, al een groot deel is ingescand maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik het opnieuw reeds vergeten was. De kaart is in vele stukken die elkaar overlappen ingescand maar misschien kun je ze met een photoshop wel weer 1 geheel maken. Ik kan daar helaas niet mee werken. Ik zal de rest inscannen en proberen doorsturen via email als dit lukt. Zal dit nu gaan doen want heb dit nu al genoeg uitgesteld.

mvg,
David

Gebruikersavatar
Mysterio
Helper
Berichten: 419
Lid geworden op: do 26 jan 2006, 23:19
Postcode: 9990
Fiets: Challenge Hurricane
Locatie: Maldegem
Contacteer:

#20 Bericht door Mysterio »

David schreef:Ja, al een groot deel is ingescand maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik het opnieuw reeds vergeten was. De kaart is in vele stukken die elkaar overlappen ingescand maar misschien kun je ze met een photoshop wel weer 1 geheel maken. Ik kan daar helaas niet mee werken. Ik zal de rest inscannen en proberen doorsturen via email als dit lukt. Zal dit nu gaan doen want heb dit nu al genoeg uitgesteld.

mvg,
David
Hey das mooi David :D
Ik kijk dan wel effie of ik die overlappende kaarten niet bij mekaar krijg met 1 of ander grafisch programma en stuur ze dan wel als 1 geheel terug 8)

Plaats reactie