Vorige vrijdag een trike gehuurd!!!!

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
dani263
Helper
Berichten: 386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 15:58
Postcode: 1910
Fiets: Trike Hase Lepus Comfort - zwarte uitvoering
Locatie: Kampenhout
Contacteer:

Vorige vrijdag een trike gehuurd!!!!

#1 Bericht door dani263 »

Mensen, mensen, mensen, wat een ervaring was dat!!!! Was er helemaal van in de wolken! Heb echter totaal geen conditie meer (20 jaar geen fiets meer gereden), dus ik heb de Mont Ventoux niet beklommen maar met de 20 km's die ik die dag gereden heb hier in de buurt, weet ik wel voldoende!!!! Ik wil een Hase Lepus Komfort! Dat rijdt als boter! Ik heb me niet éénmaal slecht of kwetsbaar gevoeld op die trike! Autobestuurders maken een grote boog rond je! Voetgangers bekijken je alsof je van Mars bent. Amusseerde me rot! Heb op fietspaden gereden, op grind en in zand, alles ging! Ben geen rotpaaltjes tegengekomen waar ik niet doorkon! Alles verliep grandioos. Moest zelfs mijn hersens doen werken :lol: om binnenwegen te vinden (ik heb de drukke hoofdwegen zoveel mogelijk vermeden), en zelfs mijn hersens doen werken was plezant.
Had 's avonds wel een lichtelijke zonneslag maar da's bijzaak. Belangrijkste was dat ik een enorm prettige dag heb gehad en met die trike ergens een beetje het gevoel had dat ik iets terugvond van mezelf dat ik verloren was sinds dat ongeval van mij in '82.
Nu ga ik de weg afleggen die ik moet afleggen om te proberen een tussenkomst van het Vlaams Fonds te bekomen.... Intussen wachten.... zou graag nog een keer zo'n fiets huren deze week maar dat wordt moeilijk wegens te warm en andere dingen te doen.
Vraag me wel af hoe je terug een conditie moet opbouwen.... en nu we een paar dagen verder staan vraag ik me af of ik wel geïnteresseerd ga blijven in deze fiets en het geen bevlieging is....
Greetz,
Danielle

13/09/2006: zwarte Hase Lepus trike.

Auto: Paardenkracht toevertrouwd aan ezels

Plaats reactie