Kan een gedeelte van het bedrag van een trike terugbetaald..

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Jef
chauffeur
Berichten: 1188
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 20:50
Postcode: 2610
Fiets: Optima Lynx
Locatie: Wilrijk
Contacteer:

#16 Bericht door Jef »

Joepie in uw plaats :lol: :lol: :lol:
Een optimist vergist zich evenveel als een pessimist, maar hij leeft gelukkiger.

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#17 Bericht door marksje »

Fijn dit te horen. Ik ga namelijk elke woensdag "ping pongen" bij ons hier in Gits in het Dominiek Savio instituut (d.i. het instituut dat midden in het parcours lag bij het wereldkamioenschap cyclocross). Heel wat mensen daar rijden met zo'n driewieler van Vermeiren. Als ik daar toekom met mijn ligding kan ik altijd rekenen op heel wat belangstelling. Ik heb hun al gezegd dat er ook ligfiets driewielers bestaan maar dat ik niet wist of deze terugbetaalbaar waren zoals hun driewielers. Nu ik weet dat dit zo is ben ik er zeker van dat we er hier in Gits een aantal liggers gaan bij krijgen.
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

#18 Bericht door Edje »

Wel op letten wat ze kopen, de site van Haze wijst niet naar een sportfiets.

bv catrike wordt niet ondersteund door vlaamsfonds, dus wel beetje uitkijken of informeren.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
dani263
Helper
Berichten: 386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 15:58
Postcode: 1910
Fiets: Trike Hase Lepus Comfort - zwarte uitvoering
Locatie: Kampenhout
Contacteer:

#19 Bericht door dani263 »

De tussenkomst die ik gehad heb is er eentje voor een ligfiets met handtrappers. (Terwijl ik een "gewone" trike heb) Over sport werd in het verslag naar de Bijzondere Bijstandscommissie niets gezegd. Wel over meer sociale contacten die te maken zijn dankzij het fietsen. De aankoop van de fiets mag wel pas gebeuren nadat je een ontvangstbewijs hebt van het Vlaams Fonds dat je aanvraag bij hen binnen is. Je moet dus niet wachten op de uiteindelijke beslissing, maar je moet toch een ontvangstbewijs hebben!
Veel succes aan iedereen die er eentje wil kopen! :D
Greetz,
Danielle

13/09/2006: zwarte Hase Lepus trike.

Auto: Paardenkracht toevertrouwd aan ezels

Plaats reactie