HPV INFO

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#76 Bericht door Johan Clerx »

Wouter schreef:heb dan even geduld, ik zie de voorzitter dinsdag, zal er hem persoonlijk naar vragen.
let wel, meestal sturen ze dan een infopakketje via de post, en met de feestdagen van deze week, zijn er niet zoveel werkdagen van de post geweest he.
Wouter,

Kan je hem dan ook eens vragen naar mijn lidmaatschap. Heb mijn lidgeld ergens eind februari, begin maart gestort maar tot op heden nog niks ontvangen (boekje, welkomspakket, ...)

Thx.

Johan

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#77 Bericht door wost »

En hoe was het overleg?
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#78 Bericht door Wouter D »

het overleg was goed, ik ben veel aan de weet gekomen, begrijp hun kant stukken beter, maar ook mijn kant is ter ore gebracht, komende week komt er normaliter verslag van het gesprek. van zowel jan als van mij.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#79 Bericht door Ward De Meyer »

Wouter schreef:het overleg was goed, ik ben veel aan de weet gekomen, begrijp hun kant stukken beter, maar ook mijn kant is ter ore gebracht, komende week komt er normaliter verslag van het gesprek. van zowel jan als van mij.
Je kunt de spanning er wel inhouden zeg!!!
Optima Stinger EX met Aeropunt

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#80 Bericht door wost »

May i present: Wouter Delanotte, master of suspense, president of GL
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#81 Bericht door Wouter D »

wost schreef:May i present: Wouter Delanotte, master of suspense, president of GL
baja gij wost, ge moogt die eens voorstellen, een wouter delanotte die ken ik niet, van die andere soort die ze wouter delanote noemen lopen er bij mijn weten zeker vier rond in vlaanderen.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Brechtix
dokter
Berichten: 1329
Lid geworden op: vr 12 sep 2003, 12:05
Postcode: 9000
Fiets: EWAW, RAW, Milan,
Locatie: B-9000 Gent
Velomobiel: eWAW
Contacteer:

#82 Bericht door Brechtix »

Shit en het is hier al zo krap. :lol:
“I have a simple measure right now for people – are you working on something that can change the world – yes or no."

Larry Page

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#83 Bericht door wost »

Vier zoals gij en ligfietsen die allemaal?
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#84 Bericht door Wouter D »

niet dat ik weet, mor ben de andere drie de afgelopen jaren wel al eens tegengekomen.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#85 Bericht door eeuwige reiziger »

Wouter schreef:het overleg was goed, ik ben veel aan de weet gekomen, begrijp hun kant stukken beter, maar ook mijn kant is ter ore gebracht, komende week komt er normaliter verslag van het gesprek. van zowel jan als van mij.
Kunnen we nu binnenkort een antwoord verwachten van HPV-B op de aanvragen tot informatie en lidmaatschap?

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#86 Bericht door Wouter D »

ze (we) zullen vanaf heden elke mail beantwoorden, ook als het een aanvraag betreft die eigenlijk per post wordt beantwoord, zo weet de getrekkenen dat zijn mail is gelezen. de info-pakketten zullen echter een beetje meer tijd in beslag nemen, de voorraad zit er door, maar ook daar wordt aan gewerkt.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#87 Bericht door eeuwige reiziger »

Wouter schreef:ze (we) zullen vanaf heden elke mail beantwoorden, ook als het een aanvraag betreft die eigenlijk per post wordt beantwoord, zo weet de getrekkenen dat zijn mail is gelezen. de info-pakketten zullen echter een beetje meer tijd in beslag nemen, de voorraad zit er door, maar ook daar wordt aan gewerkt.
Waarom kregen we in het verleden dan geen antwoord?

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#88 Bericht door Wouter D »

door dat er echt iets moet mis geweest zijn aan de site, als je jan rechtreeks aan meelt krijg je zeker antwoord. zal ff een meeltje van em doorsturen naar jou, zodat je het kunt testen.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#89 Bericht door eeuwige reiziger »

Wouter schreef:door dat er echt iets moet mis geweest zijn aan de site, als je jan rechtreeks aan meelt krijg je zeker antwoord. zal ff een meeltje van em doorsturen naar jou, zodat je het kunt testen.
Zoals al eerder geschreven, heb ik al de verschillende aanvragen rechtstreeks met een mailtje gestuurd. Ik heb geen enkele de site gebruikt.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#90 Bericht door Wouter D »

jup, en welk adres gebruikte je daarvoor? info@hpv.be? in dat geval ga je langs de site om, dacht ik. nu ja, ik zal je probleem nog eens aankaarten bij jan van dyck. groeten

wouter
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Plaats reactie