HPV INFO

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
El Stino
Neo Prof
Berichten: 235
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 11:55
Postcode: 8790
Locatie: Waregem
Contacteer:

HPV INFO

#1 Bericht door El Stino »

al iemand de nieuwste HPV-info gelezen?
Er staat oa. een verslag in over de BEND-wedstrijd in Gent, waarin met heel lovende woorden over onze laagvlieger Haiden gesproken wordt! Ook zijn moeder komt in het artikel aan bod als vurige supportster ... :wink: :wink:
Verder wordt er ook gezegd dat de Gentse Ligger dromen van een race-team ... wie weet dit jaar 8-[ ??
Normaal ga ik me binnenkort ook een staartpunt aanschaffen, dus zal ik toch ook iets rapper moeten kunnen rijden.
Enfin we zien wel.
BYE
Stijn VDM

Gebruikersavatar
GeertJ
Site Admin
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 22:25
Postcode: 9031
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Drongen
Contacteer:

#2 Bericht door GeertJ »

zijn de gentseliggers dan al zo bekend dat we (weeral?) in HPV belguim staan :lol: 8) ??? Vind ik wel tof. Zelf nog niet gelezen, zal voor morgen zijn.
Hebben we dan nog geen raceteam? Haiden, Stijn, Renaat?, ....
Enfin, mischien iets om eens aan te werken.
Groeten
Geert
Challenge Taifun

Gebruikersavatar
Recumby
Neo Prof
Berichten: 226
Lid geworden op: vr 12 sep 2003, 19:45
Postcode: 8755
Fiets: M5 low racer
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#3 Bericht door Recumby »

huh!
stijn, heb jij daar toevallig geen scanner staan..... :?:
ben erg geïnteresseerd :!: 8)
go veggie, but above all, go BENT! www.ligfietser.tk

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#4 Bericht door Wouter D »

op de wedstrijd in zolder en op de ledenag in ternat werd er enorm gespeculeerd rond het feit dat onze laagvlieger het voor bekeken houdt. we vragen ons af hoe het zit?
Laatst gewijzigd door Wouter D op ma 25 apr 2005, 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#5 Bericht door wost »

Geert Joos schreef:voila, hier is het...
Hoopt nu alleen dat ik geen overtreding begaat met een pag uit een tijdschrift te copieren..
Ik zou toch willen vragen om geen paginas uit hpv-info te publiceren op het web. Dat ondergraaft de werking van hpvb. Wie wil lezen moet maar lid worden he.
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gebruikersavatar
Recumby
Neo Prof
Berichten: 226
Lid geworden op: vr 12 sep 2003, 19:45
Postcode: 8755
Fiets: M5 low racer
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#6 Bericht door Recumby »

Wouter schreef:op de wedstrijd in zolder en op de ledenag in ternat werd er enorm gespeculeerd rond het feit dat onze laagvlieger het voor bekeken houdt. we vragen ons af hoe het zit?
ah, dat is het eerste dat ik daarvan hoor. Hoezo, voor bekeken houden? Ja, niet naar zolder gaan (1,5 à 2 uur rijden enkel) als er meer dan 50% kans op neerslag uitgegeven wordt, in zo'n situatie hou ik het idd voor bekeken.
Mijn staartpuntje in nogal moeilijk te demonteren, dus als in op nat wegdek rijd (het moet dus zelfs niet per sé regenen) komt er heel wat smurrie mee naar binnen. Als ik dat laat hangen, roest mijn fiets binnen de kortste keren uit, als ik het eraf wil krijgen ben ik wel enkele uurtjes zoet. En we spreken dan nog niet over het fietsplezier in de regen.... (of veiligheid van die dunne gladde bandjes). Dat wat betreft Zolder.

Mochten er nu eens enkele (ik vraag er niet veel hoor, twee per jaar zou al heel wat zijn) wedstrijden in west en oost-vlaanderen ge-organiseerd worden zou ik er ook al makkelijker geraken. En dan wedstrijden die die naam waardig zijn he. Geen parcours van 200m rechtdoor, 180° bocht van 6m breed en weer terug op gladde tegels (zie oostende 2003) of op een stadsparcours met verkeersdrempels waar je je staartpuntje lekker kapot kan op rijden (Zele).....
Idealiter een fietspiste (blaarmeerssen, 't kuipke, ...) of gewoon een stratenparcours met een aanvaardbaar wegdek.
Zo zit dat dus 8) .

Maar ja, dit hebben we al meer dan eens gezegd.....
go veggie, but above all, go BENT! www.ligfietser.tk

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: HPV INFO

#7 Bericht door eeuwige reiziger »

El Stino schreef:al iemand de nieuwste HPV-info gelezen?
Nog niet, maar ik zal het heus wel doen. Maar er moet mij iets van hart over die site. Die laadt BIJZONDER moeilijk. Naar gelang de omstandigheden en plaats heb ik de keuze uit vijf computers (met verschillende systemen gaande van XP tot Mac). Welnu, ik stel vast dat de site van HPV B er soms heel moeilijk doorkomt.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#8 Bericht door Wouter D »

eeuwige, das volledig te wijten aan de javascript die ze gebruiken, heb ik me laten wijsmaken, gerucht doet de ronde dat ze werken aan nieuwe, maar eerst zien en dan geloven natuurlijk :-)
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#9 Bericht door Wouter D »

tekst is verdwenen zie, was beetje te grof door het moment ik dit typte
alles na te lezen op de site van gentse liggers op een iets rustiger wijze omschreven.
Laatst gewijzigd door Wouter D op wo 11 mei 2005, 1:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#10 Bericht door eeuwige reiziger »

Wouter schreef: :arrow: ze blijven maar klagen over hun ledenaantal dat niet meer groeit, eerder inkrimpt. eigen schuld zou ik denken, ze hebben een site waar nieks (behalve de wedstrijden en heel af en toe eens ligfietstreffen) op verandert, veel mensen vinden dat een reden om geen lid te worden.
En misschien moeten ze ook leren communiceren: ondertussen heb ik al een week geleden een mailtje gestuurd om wat informatie te ontvangen over HPV Belgium. Denkt u nu dat ze ook maar iets gestuurd hebben?

NEEN!

Geen mailtje. Geen brieftje. Geen informatiepakketje. Niets. Niemendalle. Bros. Zero.

Hoe willen ze dan ook leden erbij krijgen???

Ik ben dan ook niet van plan om lidgeld te storten voor een vereniging die blijkbaar geen teken van leven toont.

Liever dan nog HPV Netherlands.

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#11 Bericht door wost »

Ik stel vast dat we door de nederlanders beter behandeld worden dan door HPVB. Conclussie trekken zeker. Op ligfiets.net krijgen we meer aandacht dan waar ook. We worden gewoon als een klub van hen behandeld.
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#12 Bericht door eeuwige reiziger »

Wouter schreef: :arrow: verder is er steeds de klacht dat er geen volk meer komt op de wedstrijden, op dagen dat ze maar tien man hebben op hun races ...
Wel, dan wordt het tijd dat ze beseffen dat niet alle hpv'ers supersportieve mensen zijn die alleen maar aan wedstrijden denken. Ik rij graag op een trike, maar wedstrijden kunnen me TOTAAL gestolen worden. Ik "trike" omdat ik het leuk vind.

Andere HPV-afdelingen hebben dat al lang begrepen: HPV Deutschland en de Nederlandse afdeling besteden ruime aandacht aan het recreatief gebruik van hpv's en niet alleen aan wedstrijden. Meer zelfs, ik zie dat wedstrijden bij die afdelingen maar een heel klein deeltje uitmaken van wat ze allemaal doen en (mee)organiseren.
Wouter schreef: :arrow: om verder te gaan op dat boekje: waarom houden ze het been stijf dat ze hun eigen boekje moeten blijven behouden terwijl de nederlandse collega's reeds verschillende keren hebben aangeboden om het boekje gezamelijk te maken?
Ze zijn hopelijk toch geen oubollige belgicistische club die nog behept is met 19e eeuws "Ollander"-haat???

janneke
Nieuweling
Berichten: 30
Lid geworden op: za 16 okt 2004, 12:13
Postcode: 2600
Locatie: Berchem
Contacteer:

#13 Bericht door janneke »

eeuwige reiziger schreef:
En misschien moeten ze ook leren communiceren: ondertussen heb ik al een week geleden een mailtje gestuurd om wat informatie te ontvangen over HPV Belgium. Denkt u nu dat ze ook maar iets gestuurd hebben?

NEEN!
Heb ik al twee keer gedaan. Een dik jaar geleden en begin dit jaar na "hun" oproep op het Forum nog eens. Twee keer geen antwoord. Op Expo-Velo (in februari) heb ik het er met iemand van HPV over gehad en die zei dat de mails van de site niet aankomen. Blijkbaar was er geen mogelijkheid om ter plekke lid te worden. Vreemd, want een evenement is toch een ideale gelegenheid om leden te ronselen, zou ik denken. Bovendien hebben die mensen de website dan nog niet gezien:twisted:

gert
Junior
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 20 jun 2004, 10:22
Postcode: 9450
Fiets: gele hurri sport
Locatie: haaltert
Contacteer:

hpv

#14 Bericht door gert »

Heb in maart 20euro gestort voor hpv-lidmaatschap 05 echter nog geen enkele reactie ontvangen :evil: ook na drie mails te hebben verstuurd :!: :!: Goe bezig zulle die mannen van Hpv. kVersta nu waarom er op hun hpv treffen maar vijf man en een paardekop aanwezig zijn :lol: Mogen van mij de boom in :P

Gert, the yellow one \:D/

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#15 Bericht door eeuwige reiziger »

janneke schreef:Heb ik al twee keer gedaan. Een dik jaar geleden en begin dit jaar na "hun" oproep op het Forum nog eens. Twee keer geen antwoord. Op Expo-Velo (in februari) heb ik het er met iemand van HPV over gehad en die zei dat de mails van de site niet aankomen. Blijkbaar was er geen mogelijkheid om ter plekke lid te worden. Vreemd, want een evenement is toch een ideale gelegenheid om leden te ronselen, zou ik denken. Bovendien hebben die mensen de website dan nog niet gezien:twisted:
Mijn oordeel is dan ook krachtig: dit is een totaal waardeloze vereniging.

Daarom zou ik Wouter dan ook aanraden niet langer te piekeren en zijn slaap er niet door te laten: zorg gewoon voor een nauwere samenwerking met HPV Nederland.

Laat HPV B gewoon vallen. Nutteloos daar nog tijd, geld en energie in te stoppen.
gert schreef:Heb in maart 20euro gestort voor hpv-lidmaatschap 05 echter nog geen enkele reactie ontvangen :evil: ook na drie mails te hebben verstuurd :!: :!:
Eis je geld op!

Plaats reactie