HPV INFO

Bericht
Auteur
Frank II
Kopman
Berichten: 658
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 7:53
Postcode: 2160
Fiets: Challenge Fujin
Locatie: Wommelgem
Contacteer:

#31 Bericht door Frank II »

Deelnemen als niet-lid van HPVB aan de weekends is inderdaad zonder meer mogelijk. Ik ben vorig jaar mee op weekend in de Hoge Rielen in Lichtaard geweest en ben daar als "buitenstaander" zeer goed ontvangen.

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#32 Bericht door Johan Clerx »

Heb dezelfde negatieve ervaring met HPV mbt mails en lidgeld. Heb ook verschillende mails moeten sturen vooraleer ik te horen kreeg waar ik mijn lidgeld kon storten. Das nu een maand of twee geleden en heb tot op heden ook nog niets gehoord.

"Met 2 weet je altijd meer dan alleen"

Ik ben nog niet lang thuis in het ligfietswereldje maar dat laat mij misschien toe om een en ander een beetje van op afstand te bekijken. :shock:

HPV maakt inderdaad een "trage" en "bureaucratische" indruk terwijl het forum van de Gentse Liggers bruist en heel actief is.

Van de andere kant twijfel ik er niet aan dat HPV heel wat ervaring in huis heeft en bezield wordt door mensen die heel veel over hebben voor de ligfietsende medemens.

Ik hoop dan ook van harte dat het water niet te diep blijkt om de handen in mekaar te slaan. Maw hoop ik dat HPV niet te trots is om de uitgestoken hand aan te nemen ...

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#33 Bericht door eeuwige reiziger »

Johan Clerx schreef:Heb dezelfde negatieve ervaring met HPV mbt mails en lidgeld. Heb ook verschillende mails moeten sturen vooraleer ik te horen kreeg waar ik mijn lidgeld kon storten. Das nu een maand of twee geleden en heb tot op heden ook nog niets gehoord.
Heb je dan een informatiepakketje ontvangen zoals ze toch op hun webstek beloven?

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#34 Bericht door Johan Clerx »

Neen eeuwige, nog niks ontvangen.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#35 Bericht door Wouter D »

awel, dze middag een telefoontje gekregen van jan, met de boodschap dattie mijn hand aanneemt, alee, de rest ook eigenlijk, op sommige punten geeft ie me gelijk, op andere dan weer niet mede omdat ik de achtergrondinformatie niet volledig ken.
wa gaan binnenkort eens tafelen en dan weet ik iets meer,
maar goe, nou wil ik jullie eigenlijk waarschuwen, iedereen die interesse heeft om lid te worden en volgens het forum geen antwoord krijgt, zal wel een meeltje van mij krijgen - van het moment ik mee in het bestuur zetel. :D
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#36 Bericht door Johan Clerx »

Wouter schreef: wa gaan binnenkort eens tafelen en dan weet ik iets meer
Smakelijk =P~

Blij dit te horen.

Bram
Junior
Berichten: 93
Lid geworden op: ma 06 dec 2004, 15:56
Postcode: 2300
Locatie: Turnhout
Contacteer:

#37 Bericht door Bram »

eeuwige reiziger Geplaatst: Wo 04 Mei 2005, 12:13 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------


Aha. En hoe zit dat dan met die mails die blijkbaar nooit door jullie beantwoord worden en waarover beweerd wordt dat ze niet worden doorgestuurd door een of ander duister onvolkomenheid in de codering/programmering?

Kunnen we "eventueel-misschien-ooit-eens-als-het-even-kan-en-mocht-het-niet-teveel-gevraagd-zijn" een antwoord krijgen op mails die twee, drie, vier keren worden doorgestuurd?

Ik heb de site niet ontworpen dus weet ik niet juist hoe dat zit en de mails die via de site gestuurd worden komen niet bij mij terecht. Maar aangzien dit toch een serieus probleem blijkt te zijn zal ik toch eens kijken hoe dat zit en het proberen op te lossen.

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#38 Bericht door Johan Clerx »

Hey Bram,

Ik heb de eerste 2 keer ook geprobeerd om via de website van HPV een mail te sturen, maar dat bleek inderdaad niet niet lukken.

Rechtstreeks via outlook lukte wel.

Lijkt me inderdaad geen slecht :idea: om dit eens na te kijken.

Bram
Junior
Berichten: 93
Lid geworden op: ma 06 dec 2004, 15:56
Postcode: 2300
Locatie: Turnhout
Contacteer:

#39 Bericht door Bram »

Wouter schreef:ik doe een goeie poging om richting te geven bram, met werkgroepen bedoel ik niet mensen die iedere dag tafelen, maar gewoon verderzetting van wat we nu met hpv en de gentse liggers naast elkaar hebben, maar dan in 1 geheel.

ik zal even een voorbeeld schetsen uitgaande van huidige hpv bestuur: Jan, Wim, Bram (ben ik juist?)
de namen die ik in groepen zet zijn maar een voorbeeld he

werkgroep1: wedstrijden
-jan
- een jonge kracht die interesse heeft in wedstrijden

werkgroep 2: tochten en evenementen
-wim
-wouter
-

werkgroep 3: site
-bram
-een ander lid die nieuws wil verzamelen of ook kennis heeft van sites

werkgroep 4: hpv-info, pr, ...
-jan
-wim
-bram
-wouter
-...

met werkgroepen bedoel ik dus de taken verdelen en nieuwe mensen aantrekken die zich daarin willen mengen, ipv alle taken te laten doen door drie mensen die dan niet veel verder geraken dan werkgroep 1 en 4 en bram die alleen staat voor de site.

kan je een beetje volgen?

op gelijkaardige wijze hadden we een werkgroepje voor het treffen
bestaande uit: jantoert, geert, wost, marini en wouter zonder dat we daarbij één keer rond te tafel hebben gezeten maar wel massaal over en weer hebben gemeeld, en of dat nu zoveel tijd heeft gevergd van elk van ons, ik denk niet dat iemand van de groep zijn leven drastisch heeft moeten veranderen.
Als je zo werkgroepen bedoelt, dan kan ik er wel inkomen. Het werk moet inderdaad een beetje verdeeld worden dat is waar.

of we mat gentse liggers geen aandacht genoeg krijgen? Vragen we die soms? we vragen aandacht voor de tochten, het treffen en andere zaken.
dit zei ik alleen omdat

wost dit schreef
Ik stel vast dat we door de nederlanders beter behandeld worden dan door HPVB. Conclussie trekken zeker. Op ligfiets.net krijgen we meer aandacht dan waar ook. We worden gewoon als een klub van hen behandeld.
je bent ervan overtuigd dat alle mails worden beantwoord, toch wordt er gezegd dat de maisl via de site niet aankwamen; Dan spreken jullie jezelf tegen.
er blijkt een probleem te zijn met de mail (zie mijn vorig bericht). er zijn dus blijkbaar mails die niet aankomen. Maar ik ben zeker dat als de mail terplaatse geraakt er ook op geantwoord wordt. Hopelijk kan ik dit probleem zo snel mogelijk op lossen.

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#40 Bericht door wost »

Misschien een aanmeld linnk mailadres op gentseliggers plaatsen als extra.
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#41 Bericht door Johan Clerx »

Maar ik ben zeker dat als de mail terplaatse geraakt er ook op geantwoord wordt. Hopelijk kan ik dit probleem zo snel mogelijk op lossen.
Was in mijn geval inderdaad het geval

Bram
Junior
Berichten: 93
Lid geworden op: ma 06 dec 2004, 15:56
Postcode: 2300
Locatie: Turnhout
Contacteer:

#42 Bericht door Bram »

Normaal zou het formulier om lid te worden nu moeten werken. en ik heb er ook nog een email adres bijgezet , zodat je op de gewone manier een mail kan sturen.

Moesten er nog problemen zijn , dan mag je mij een mail sturen ( adres zie profiel) en dan zal ik het oplossen.

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#43 Bericht door Johan Clerx »

Moesten er nog problemen zijn , dan mag je mij een mail sturen
Das precies zoals bij Telenet ... als der problemen zijn met de telefoon moet je effe BELLEN .... :wink: :oops: #-o

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#44 Bericht door eeuwige reiziger »

Wouter schreef:maar goe, nou wil ik jullie eigenlijk waarschuwen, iedereen die interesse heeft om lid te worden en volgens het forum geen antwoord krijgt, zal wel een meeltje van mij krijgen - van het moment ik mee in het bestuur zetel. :D
Ok, we wachten af en kijken nog even de kat uit de boom. Laat maar weten wat de resultaten zijn. En ondertussen: smakelijk. Op kosten van HPV B trouwens? :wink:

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#45 Bericht door Ward De Meyer »

eeuwige reiziger schreef: En ondertussen: smakelijk. Op kosten van HPV B trouwens? :wink:

Waarvoor betaal je anders lidgeld?

Ward
Optima Stinger EX met Aeropunt

Plaats reactie