T-shirt

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
GeertJ
Site Admin
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 22:25
Postcode: 9031
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Drongen
Contacteer:

#16 Bericht door GeertJ »

Ik ga morgen langs bij een fietsemaker voor nog wat materiaal. Ik wil hem het gerust vragen of hij geïntreseerd is om te sponsoren.
Wat denken jullie daarvan?
Misschien stof voor een poll op het moment dat ik prijzen heb
doe maar een poll, is overzichtelijker...
Groeten
Geert
Challenge Taifun

Gebruikersavatar
renaat
Helper
Berichten: 360
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 10:16
Postcode: 9820
Fiets: M5 CLR
Locatie: Merelbeke
Contacteer:

#17 Bericht door renaat »

Beste liggers,

hier de beloofde prijzen van Bioracer:

Trui korte mouw € 16.99
Trui lange mouw € 24.80
Windtex vest zonder ritszak € 45.68
Koersbroek € 21.93
Koersbroek bretel € 25.97
Lange broek Temp Control € 31.46
Lange broek bretel Temp Control € 40.39

Extra kosten voor de bedrukking:
instelkosten 125€
Per kledingstuk 7.56€

Alle prijzen exclusief BTW!
8 weken levertijd

Zoals ik al eerder schreef , alles is mogelijk bij Bioracer. Kleine aantallen, broeken zijn zonder zeem, zakken kunnen vooraan op de shirts...

Desalniettemin , het is niet gratis maar wel kwaliteit.
Had iemand reeds een sponsor gevonden?
En... kan iemand met verstand van zaken een poll opzetten zodanig dat we weten hoeveel mensen er geinteresseerd zijn?
Thx.

Greetz,
renaat



http://www.bioracer.com/
Greetz,

renaat

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#18 Bericht door Wouter D »

poll ga ik voorlopig aan jullie overlaten, wel wil ik jullie melden dat ik van harte geinteresseert ben, Ik ga het dan ook zoveel mogelijk volgen vanuit het buitenland, vooral de gedachte van shirts met zakken op de voorkant spreekt me geweldig aan.

ik denk dat ik niet de enige ben die hier zo zal over denken, niet gratis zeg je, ga maar eens een fiets winkel binnen en vraag naar de zelfde producten in hun goeikoopste versie, ik denk niet dat we deze prijzen halen, Ik veronderstel dat bioracer zijn naam wel zal achterlaten op de kledij, en terecht natuurlijk. nu is de vraag, kunnen we ook het logo van de gentse liggers laten plaatsen en wordt daarvoor een meerprijs gerekend, al bij al denk ik wel dat we dit voorstel met beide handen moeten beetpakken.

voor fietsonderdelen en dergelijke kunnen de meeste reeds terecht bij hun eigen fietsmaker en voor onderhoud zou ik eens denken aan onze eigen wost, als je het natuurlijk ziet zitten om eens naar hamme over en weer te scheuren. Wost heeft dankzij zijn zelfbouw wel reeds de nodige ervaring om een onderhoud aan te kunnen.

swat, ik volg de reacties op de voet,
mijn eerste dank mag ik reeds betuigen aan renaat voor zijn inzet hieromtrent.

tot horens, liggens of ziens,

ps moesten er mensen zijn die dinsdag morgen niet weten wat gedaan en zin hebben een eindje te fietsen, moeten jullie om tien uur maar komen afzakken naar de smidsestraat in gent he, daar vertrekken ward en ik voor een reisje in nederland. als je eindje wil meefietsen ben je steeds welgekomen.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#19 Bericht door Wouter D »

ik stootte recent op een internetadvertentie van iemand die truitjes aanbood voor maar 20€ met reclame voor zijn bedrijf. ik ben eens gaan navragen of er mogelijk bestond de truitjes naar eigen wens uit te voeren (nl zakken voor en logo erop)
antwoord was: enkel mogelijk ij een toelage van 5OO stuks. ik denk niet dat we dit halen.

wel heb ik even gepolst naar de beschikbare maten en eventuele optie ons een finacieel ruggesteuntje te geven, ben nu nog aan het wachten op reactie.

ik dacht dat er va jullie kant hier op de lijst wel interesse zou zijn, ook al zitten er zakken op de achterkant, ik vind de prijs nl zeer aanlokkelijke, of daar reclame op staat maakt me nieks uit.

foto's volgen normaliter nog
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#20 Bericht door Wouter D »

voila zie, mijn bestellingske ben ik vandaag gaan ophalen: voor 150€ totaal verkreeg ik volgende fietskledij:
- korte broek met bretellen en zeemvel
- lange thermobroek met bretellen zonder zeemwel
- truitje korte mouwen
- thermo trui lange mouwen met rits
- 'windtex' regenjasje met mouwen en rits.

zoiets ongeveer, meer info over deze kledij te vinden op www.digitronbel.com
het is natuurlijk wielerkledij met reclame voor dat bedrijf, interesseert me geen bal zolang het maar goeikoper is.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gast

#21 Bericht door Gast »

laat es weten of het beetje kwaliteit is he wouter. Test die spullen es bij weer en wind :lol:

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#22 Bericht door Ward De Meyer »

Ook doen ze bij "Feryn" zo'n acties. 150€ voor een hoop wielerkledij...




http://www.ferynpijl.be/boetiek.htm
Optima Stinger EX met Aeropunt

Gast

#23 Bericht door Gast »

da lijkt goe voor de portomonee zo' nen pak klere. Maar is da dan ook kwaliteit, want meestal is da wel goe voor de zomer, ma winterkleren zijn meestal iets minder van kwaliteit.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#24 Bericht door Wouter D »

topic is al een tijdje stilgevallen, ik heb juist eens een offerte aanvraag gedaan voor shirts gentse liggers met als voorbeeld 50 tot 80 leden en 0 tot 49 shirts met prijs verschil zakken achteraan, zonder zakken, zakken vooraan.
indien de prijs te harden is zou ik durven overwegen met deze offerte naar eventuele sponsers voor het treffen te trekken, en misschien kunnen we wel een mooie uitvoering klaarstomen,

betreft wel een van hun basis ontwerpen in twee kleuren (moet ik natuurlijk niet te hoog in de kast gaan grijp he, maar dat begrijpen jullie wel.)

voorwaarden zouden dan ook gelijk blijven als voorheen, eerste shirt inbegrepen in de prijs, tweede shirt tegen ligfietsvriendelijke prijs. Sponsers zullen natuurlijk wel op het shirt komen, hebben er het volste recht op.

als dit zou meevallen kunnen we in de toekomst een mooi ontwerp maken met enkel ons logo, denken jullie niet. en met de prijzen die renaat al eerder noemde kan dat geen probleem zijn, denk ik.

groeten

wouter

u hoort hier nog wel meer van.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Jwn
Neo Prof
Berichten: 186
Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 21:32
Fiets: Hurri
Locatie: Hoboken (Antwerpen)
Contacteer:

#25 Bericht door Jwn »

Hela,

Vooral voor de Antwerpse Liggers: het bedrijf waar ik werk (http://www.cronos.be/sponsorship/index.html) doet ook zeer veel sponsoring, anders moet ik eens horen of ze geïnteresseerd zijn ?

Wie vind dat ik hier eens achter moet gaan ? ;-). Mogelijk moeten we wel een vereniging of winkel als "kapstok" gebruiken...

Jwn

PS Sponsoring op "landelijk" vlak kan misschien ook, onze "klanten" zitten vooral in Vlaanderen en Bxl.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#26 Bericht door Wouter D »

ik hoop binnenkort een prijs te krijgen, moest je het vragen kunnen we gelijk vlaamse liggers zetten bij het logo van de sticker, daar lijkt de L ook op een V.
en mag uw sponser gans de achterkant volkladden :twisted:
of natuurlijk een schoon figuurke ter hoogte van de linkertepel :twisted:
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#27 Bericht door eeuwige reiziger »

Wouter schreef:ik hoop binnenkort een prijs te krijgen, moest je het vragen kunnen we gelijk vlaamse liggers zetten bij het logo van de sticker, daar lijkt de L ook op een V.
en mag uw sponser gans de achterkant volkladden :twisted:
of natuurlijk een schoon figuurke ter hoogte van de linkertepel :twisted:
Laat maar weten wanneer de t-schorten :wink: van de bank rollen!

Gebruikersavatar
Orkaantje
Belofte
Berichten: 111
Lid geworden op: za 29 jan 2005, 11:22
Postcode: 2650
Locatie: Edegem
Contacteer:

#28 Bericht door Orkaantje »

Misschien is dit niet de juiste plaats maar wat is dat toch met die vlaamse liggers???? Zijn er klachten over de Gentse Liggers?? Als dikke nek uit Antwerpen (toch de rand en dat is nog erger) vind ik het niet erg om aan te sluiten bij de Gentse Liggers. Als je het toch breder wil zien maak er dan misschien G.E.L van. Staat voor Gentse en Europese Liggers. Ook met een T-shirt van de Gentse Liggers rondrijden stoort mij niet. Jullie initiatief verdiend erkenning, ik ga ook niet naar de vlaamse feesten maar wel naar de Gentse feesten en ik niet alleen.

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#29 Bericht door eeuwige reiziger »

Orkaantje schreef:Misschien is dit niet de juiste plaats maar wat is dat toch met die vlaamse liggers???? Zijn er klachten over de Gentse Liggers?? Als dikke nek uit Antwerpen (toch de rand en dat is nog erger) vind ik het niet erg om aan te sluiten bij de Gentse Liggers. Als je het toch breder wil zien maak er dan misschien G.E.L van. Staat voor Gentse en Europese Liggers. Ook met een T-shirt van de Gentse Liggers rondrijden stoort mij niet. Jullie initiatief verdiend erkenning, ik ga ook niet naar de vlaamse feesten maar wel naar de Gentse feesten en ik niet alleen.
Maar Gent ligt wel in Vlaanderen, net als Antwerpen (denk ik toch :wink: ).

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#30 Bericht door Wouter D »

ergens in een bijna vergeten hoekje staat een megadiscussie over het fiet dat ons forum niet leesbaar genoeg was door bepaalde mensen dan dat gentse liggers veel te misleidend was voor bepaalde mensen, dat velen zich niet durvden registreren omdat gent eerder bor oostvlaanderen sprak... moet je maar eens nalezen op (ff zoeken). we gaan em zeker niet herbeginnen.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Plaats reactie