T-shirt

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#31 Bericht door Wouter D »

ergens in een bijna vergeten hoekje staat een megadiscussie over het fiet dat ons forum niet leesbaar genoeg was door bepaalde mensen dan dat gentse liggers veel te misleidend was voor bepaalde mensen, dat velen zich niet durvden registreren omdat gent eerder bvoor oostvlaanderen sprak... moet je maar eens nalezen ophttp://gentseliggers.net/forum/viewtopic.php?t=542&start=0. zo zou ht komen dat mensen uit bvb antwerpen dachten dat het forum enkel voor oostvlamingen was. Okee je, je zou kunnen denken dat deze mensen achterlijk zijn, maar internet ligt voor veel mensen not niet zo voor de hand als het voor u en ik doet. . we gaan em zeker niet herbeginnen.
of het echt verandert, ik denk het eigenlijk niet. ben blijkbaar de enige die het soms nog aanbrengt, zou het dus beter vergeten.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#32 Bericht door Wouter D »

wegens geen antwoorn nog maar eens een meeltje gestuurd.

antwoord: out of office tot 28-02-05

als foumleden gegevens hebben van andere t-shirt drukkers mogen ze die steeds doorgeven, dan kan ik ze contacteren ivm treffen
tanx
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
lieve
Kopman
Berichten: 591
Lid geworden op: wo 26 jan 2005, 23:01
Postcode: 9160

#33 Bericht door lieve »

ga eens kijken op de site van www.maxevent.be

voor de lokerse feesten laten we er al jaren onze T-shirt maken.
en ik heb wat verder gekeken en gevonden!

www.degeestsport.be daar heb ik een prijsofferte door gestuurd en catalogus aan gevraagd en dat is voor koerstruitjes

lieve

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#34 Bericht door Wouter D »

vanavond interessante babbel gehad met vertegenwoordiger van bioracer.

ligfietsshirts met zakkenvooraan kunnen op volgende voorwaarden gemaakt worden:

- per stuk worden ze digitaal bedrukt, dus maakt het niet uit of we met een kleur of meerdere kleuren werken, kunnen we makkelijk een veelkleurig ontwerp kiezen en logo gentse liggers ook in de vier kleuren erop zetten.
de truitjes met aangestikte mouw kosten dan incl btw 46€/st
de truitje met doorlopende mouw kosten dan incl btm 52€/st

op zich vind ik dat een redelijke prijs als je kijkt dat je nog eens een leuk ontwerp kunt kiezen en gekleurd logo kunt gebruiken.

-indien je een lot van 25st besteld kunnen ze gebruik maken van cliché (das eigenlijk hetgeen erop moet gedrukt worden (kost iets van een 37€ per kleur, eenmalig) daarbij komt dan de prijs van de shirts (eenkleurig) incl btw 37€/stuk als je minimum 25 stuks besteld.


dan vindt ik het eerste toch interessanter
logo bioracer staat er automatisch op zonder korting voor shirt.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#35 Bericht door wost »

Vind ik super! Werk wel met vooraf bestellen en betalen. Of jij hebt dan misschien 10 van die shirts over.
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#36 Bericht door Wouter D »

zal wel zo moeten werken, heb gezien hoe het uitkwam met de stickers voorschieten, kwam ik gelijk plots te kort op tijnd van de maand.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
marini
ploegleider
Berichten: 2406
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Locatie: antwerpen,wilrijk
Contacteer:

#37 Bericht door marini »

wanneer beginnen de overschrijvingen?
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#38 Bericht door Wouter D »

wanneer jullie maar willen he, ik moet juust weten of ik ze gewoon per stuk of per vier vijf ga bestellen, en welke het morgen zijn, dezer met aangenaaide mouwkes of deze met doorlopende mouw,

verder nog de questie van de andere kleur, gaan we voor één van hun ontwerpen of nemen we gewoon een effen kleur, maakt niet uit welke wegens digitaaldruk, (had ik begrepen) dus als ik het goed heb, ka iedereen naar eigen smaak bestellen.
daarvoor il ik nog wel eens een meelke sturen naar die mens.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#39 Bericht door Wouter D »

er zijn T-shirts van de Gentse liggers in aanbod: ze hebben dezelfde kleur als die van het treffen met alleen het logo van de gentse liggers erop (int groot)

we bieden ze aan tegen de prijs van 5€ en ze zijn nu nog te krijgen in de maten M, L, XL en XXL
indien ik er moet meebrengen naar bepaalde activiteiten, gelieve dat tijdig mee te delen, want ik ga niet overal met de auto naartoe.

hiernaast zijn er ook nog steeds stickers te verkrijgen, zowel witte als zwart, beide met transparante achtergrond.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#40 Bericht door wost »

2 maal xl voor mij. Breng ze zondag mee. Ik kom wel naar de start kijken.
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#41 Bericht door Wouter D »

terwijl we druk bezig zijn de T-shirts te verkopen, heb ik al eens geinformeerd naar de prijs om ligfietsshirts te maken, met volgend antwoord:

Dag Wouter,

De prijs van de trui BTW incl. is voor het raglanmodel 52,03 euro en
voor het sportmodel 46,89 euro.
Er is geen extra kost voor de zak vooraan omdat deze achteraan wegvalt.
In deze prijs van de truien zit al de digitale druk , kleuren en wissel
van kleuren onbeperkt en bedrukt vooraan en achteraan.
Logo's liefst in illustrator , .ai , .eps , liefst geen jpeg.

Sportieve groeten,
Dirk Wayenberg.


het verschil in model is hetvolgende:
ranglan is met doorlopende schouder
sport is met naad op de schouder (voor de mouwen)

nu moet ik juust nog een ontwerp zien ineen te te krijgen; kreeg al volgend voorstel: vooraan klein logo met Belguim in onderschrift
achteraan groot logo plus site.

meerdere ideeen zijn meer dan welkom.
ook zoek ik een paar basiskleuren volgen welke we kunnen werken om een mooi geheel te krijgen. Ik zou willen weten naar welke shirt-kleur jullie voorkeur uitgaat. al kan ieder eigenlijk probleemloos zijn eigen kleur kiezen, zou er toch enige regelmaat in willen.

verder nog de kwestie: korte pf lange mouw? de bovenstaande prijzen zijn voor korte mouw.

dus eerst ontwerpen en voorkeuren weergeven, dan pas bestellen, elk shirt kan appart besteld worden, prijs blijft gelijk. levertijd 8 tot 10 weken.

laat eens jullie mening horen. het is in jullie eigenbelang.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#42 Bericht door Johan Clerx »

Wouter,

't Is misschien geen slecht idee om een een poll te starten mbt de kleur.

Voor mij is donkerblauw ok.

Misschien zijn er wel mensen die (net zoals ik) eentje met korte mouwen wensen voor alst schoon weer is en eentje met lange mouwen voor de andere gevallen. Is dit een mogelijkheid of maken we de dingen dan te ingewikkeld? :roll:

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#43 Bericht door wost »

Voor mij zwart en zeker geen onderschrift belgium.

Korte mouw, sport model is ok.

Wat betreft opdruk: Zou opteren voor grote opdruk vooraan en kleine centraal-boven achteraan zo is de opdruk altijd te zien ook als je fietst.
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gebruikersavatar
GeertJ
Site Admin
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 22:25
Postcode: 9031
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Drongen
Contacteer:

#44 Bericht door GeertJ »

vandaag een telefoontje van Wouter gekregen met de vraag of ik het volgende nieuws kan posten: de probeerset van de ligfietstruitjes gaat vanaf volgende week dinsdag bij wouter beschikbaar zijn....
Groeten
Geert
Challenge Taifun

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#45 Bericht door Duckjibepete »

:lol: gewatteerd? Is maar dat we het anders boven onze winterkleding moeten antrekken hé :wink:
ride to live, live to ride

Plaats reactie