nieuw ligfietsforum

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#31 Bericht door Wouter D »

helaas geen foto, zonlicht heeft de boel verpest, zelfs bij uitvergroting word de verpestende zon ook groter. dus die foto zal uit een andere hoek moeten komen, maar veiligheids halve best wachten tot ward is afgekickt van het forum :lol:
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#32 Bericht door Ward De Meyer »

Wouter schreef:helaas geen foto, zonlicht heeft de boel verpest, zelfs bij uitvergroting word de verpestende zon ook groter. dus die foto zal uit een andere hoek moeten komen, maar veiligheids halve best wachten tot ward is afgekickt van het forum :lol:
Wouter volgens mij ben je een egoïst en wil je de foto voor jezelf houden :lol: Wachten tot ik afgekickt ben? Ga je laaang mogen wachten vrees ik :?

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#33 Bericht door Wouter D »

mjah, zou wel eens kunnen he dat ik een egoist ben, moet je maar eens zien achter te komen he :P
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
graddus
knopenhakkert
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 10 sep 2003, 23:11
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Locatie: Overslag NL
Contacteer:

#34 Bericht door graddus »

De Wouter zijn vluchtmateriaal zal in elk geval stukken sneller zijn... :twisted:

Plaats reactie